۶:۵۷:۰۷ - یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵
روز قدس، روز نمایش استیفای حقوق بشر اسلامی است
امام جمعه مرودشت گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس، روز نمایش استیفای حقوق بشر اسلامی در مقابل حقوق بشر آمریکایی است. به گزارش ایرنا حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مرودشت افزود: روز قدس در حقیقت روز نمایش استقامت و ایستادگی مسلمانان و قدرت اسلام در مقابله و مبارزه با ستمگران

IMG_8649.JPG HHHH

امام جمعه مرودشت گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس، روز نمایش استیفای حقوق بشر اسلامی در مقابل حقوق بشر آمریکایی است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مرودشت افزود: روز قدس در حقیقت روز نمایش استقامت و ایستادگی مسلمانان و قدرت اسلام در مقابله و مبارزه با ستمگران و متجاوزان است.

 

وی بیان داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در هر نقطه ای از دنیا اگر ندایی از مظلومی از هرقشری و مذهبی برخاست باید همگان با تمام وجود برای استیفای حقوق آنان برخیزند حتی اگر در دل اروپا و آمریکا قرار داشته باشد.

 

امام جمعه مرودشت افزود: آمریکا و مستکبران عالم با هدف کم رنگ کردن جریان مقاومت اسلامی در خاورمیانه، ترویج اسلام هراسی بین مردم و اشاعه اسلام آمریکایی داعشی، اقدام به راه اندازی جریان های تکفیری و اعلام حمایت از رژیم منحوس صهیونیستی، آل سعود و کشور های مرتجع عربی در منطقه کرده اند.

 

احمدی گفت: آنها باید بدانند که مردم ایران اسلامی در کشوری که متعلق به امام زمان (عج) است تا زمان ظهورش تحت فرمان ولایت مطلقه فقیه ذره ای از حق و حقوق دینی، مادی و معنوی خود کوتاه نخواهند آمد و تا آخرین نفس و با تمام قوا به پشتوانه سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه برای حفظ و حراست از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب تلاش خواهند کرد.

 

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از خطبه ها از جایگاه نماز جمعه به عنوان محور وحدت یاد کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت مورد تایید رهبر معظم انقلاب است بنا به فرمایش ایشان از این جایگاه علاوه بر حمایت همه جانبه، انتقادهای مفید، منصفانه و سازنده هم باید نسبت به دولت صورت گیرد.

 

احمدی، همچنین از مسئولان شهرستان مرودشت خواست در جذب نیرو برای اشتغال در کارخانه های موجود در این منطقه، افراد بومی و جوانان دانش آموخته این شهرستان را در اولویت قرار دهند.

 

امام جمعه مرودشت افزود: بکار گیری نیرو های غیر بومی در حالیکه افراد بومی در این شهرستان بیکار هستند نوعی ظلم در حق آنان است و مسئولان باید به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر