۲۰:۳۹:۱۴ - جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵
رونمایی از فرش های اهدایی مردم مرودشت به حرم مطهر امامین عسکریین (ع)
یک صد قطعه فرش اهدایی مردم فارس به حرم مطهر امام هادی (علیه السلام) و امام حسن عسکری (علیه السلام) امروز (۲۷فروردین) پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) رونمایی شد. خبرگزاری شبستان- یک صد قطعه فرش اهدایی مردم فارس به حرم مطهر امام هادی (علیه السلام) و

IMG12491940

یک صد قطعه فرش اهدایی مردم فارس به حرم مطهر امام هادی (علیه السلام) و امام حسن عسکری (علیه السلام) امروز (۲۷فروردین) پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) رونمایی شد.

خبرگزاری شبستان- یک صد قطعه فرش اهدایی مردم فارس به حرم مطهر امام هادی (علیه السلام) و امام حسن عسکری (علیه السلام) امروز (۲۷فروردین) پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) رونمایی شد.

اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این تعداد فرش به درخواست آستان مقدس امامین عسکریین (علیهما السلام) تهیه شده است، گفت: خیرین شیراز و مرودشت در تهیه آن سهیم بوده اند.

وی با اشاره به اینکه حرم مطهر در سامرا قبل از فرارسیدن نیمه شعبان، با این تعداد فرش مفروش می شود، تاکید کرد: این فرش های ۶ متری است و از بهترین مواد تهیه شده است که نام استان فارس در حواش فرش ها درج شده است.

قاسمی با تاکید بر اینکه امیدواریم این حرکت خداپسندانه مورد توجه و عنایت امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار گیرد، یادآور شد: مردم فارس همواره در امر بازسازی عتبات عالیات پیش قدم بوده اند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر