۱۸:۳۵:۲۸ - یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
رویداد جهانی استارتاپ ویکند کمتر از ده روز دیگر در مرودشت برگزار خواهد شد
رویداد جهانی استارتاپ ویکند کمتر از ده روز دیگر در مرودشت برگزار خواهد شد . به گزارش سرویس دانش و فناوری آفتاب مرودشت، این رویداد با همکاری واحد پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و زیر نظر بنیاد استارت آپ ویکند جهانی برای اولین بارکار خود را ۲۴ اردیبهشت ماه درمرودشت آغاز می‌‏کند ، در

startup marvdasht

رویداد جهانی استارتاپ ویکند کمتر از ده روز دیگر در مرودشت برگزار خواهد شد . به گزارش سرویس دانش و فناوری آفتاب مرودشت، این رویداد با همکاری واحد پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و زیر نظر بنیاد استارت آپ ویکند جهانی برای اولین بارکار خود را ۲۴ اردیبهشت ماه درمرودشت آغاز می‌‏کند ، در این رویداد شرکت کنندگان طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح میکنند، گروه تشکیل میدهند و هر گروه ایده ای را اجرا میکند .

 

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی، پر از تجربه و هیجان انگیز است که تا کنون ۴۷۰ شهر دنیا و حدود ۱۰ شهر ایران برگزار شده است ،  در جریان این رویداد سه روزه کارآفرینان ایده‏‌ها کارآفرینی خود را ارائه و برای اجرایی شدن آن‌ها تشکیل گروه می دهند تا ایده خود را تکمیل و اجرای کنند . در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند ایده‌هایشان را مطرح، گروه تشکیل داده و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت استارتاپ ویکند مرودشت به آدرس http://marvdasht.startupweekend.ir مراجعه کنند.

بر چسب ها: ,

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر