۱۵:۲۳:۵۲ - پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵
عیادت رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا از مصدومان سانحه تصادف اتوبوس سربازان
رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا در بازدید از روند ارایه خدمات درمانی به مصدومان دو سانحه تصادف اتوبوس، در بیمارستان شهید رجایی شیراز، گفت: مصدومان سانحه تصادف اتوبوس به شکل بسیار خوب و پیشرفته مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.   به گزارش “وب دا” در شیراز، سرتیپ دوم پزشک “نادر نراقی” در بیمارستان

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا در بازدید از روند ارایه خدمات درمانی به مصدومان دو سانحه تصادف اتوبوس، در بیمارستان شهید رجایی شیراز، گفت: مصدومان سانحه تصادف اتوبوس به شکل بسیار خوب و پیشرفته مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.

 

به گزارش “وب دا” در شیراز، سرتیپ دوم پزشک “نادر نراقی” در بیمارستان شهید رجایی شیراز حضور یافت و با یکایک مصدومان بستری در اثر دو سانحه تصادف اتوبوس، گفت و گو کرده و روند ارایه خدمات درمانی به آنان را به دقت، مورد بررسی قرار داد.

 

این پزشک متخصص ارتوپد و رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا، در حاشیه این بازدید، گفت: بر حسب وظیفه و نیز بر اساس دستور فرمانده نیروی زمینی، در این بیمارستان حضور یافتم تا از روند ارایه خدمات درمانی به بیماران، آگاه شوم.

 

او تاکید کرد: بیماران اورژانسی، در عرض مدت بسیار کوتاهی همه به شکل بسیار خوب و پیشرفته در قسمت های مختلف، مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.

 

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: از جانب خود و به نمایندگی از فرماندهی نیرو، از رییس، کارکنان و پرستاران بیمارستان شهید رجایی شیراز تشکر ویژه دارم.

 

سرتیپ دوم پزشک نراقی، افزود: این بیمارستان نشان داد که بحران چه در استان و یا در جایی از کشور اتفاق بیفتد، تا چه میزان می تواند به مردم کشور کمک کند، این بیمارستان با مدیریت و کارکنان جان بر کف خود در عمل نشان دادند که تا چه حد زحمت می کشند و جان بسیاری از عزیزان و رزمندگان ما را نجات دادند.

 

sartipnaraghi_x4x

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا در پایان این بازدید، لوح سپاسی را به رییس بیمارستان شهید رجایی شیراز اهدا کرد و خدمات مجموعه این بیمارستان را در خدمت رسانی به آسیب دیدگان این دو سانحه، مورد تقدیر قرار داد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر