۷:۴۹:۲۴ - پنجشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
ساماندهی و بسترسازی مناسب برای گردشگران در مرودشت
معاون فرماندار مرودشت خواستار بازخوانی و تدوین طرح ساماندهی و بسترسازی مناسب برای گردشگران داخلی و خارجی در حوزه شهرستان مرودشت شد.   فارس-، سید مختار امیری در نشست کارگروه گردشگری این شهرستان که با حضور اعضا و در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد از صنعت گردشگری و توریسم به‌عنوان یکی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های

kargoruh

معاون فرماندار مرودشت خواستار بازخوانی و تدوین طرح ساماندهی و بسترسازی مناسب برای گردشگران داخلی و خارجی در حوزه شهرستان مرودشت شد.

 

فارس سید مختار امیری در نشست کارگروه گردشگری این شهرستان که با حضور اعضا و در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد از صنعت گردشگری و توریسم به‌عنوان یکی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهم شهرستان مرودشت یاد کرد و اظهار داشت: بسترسازی و ایجاد تجهیزات و زیرساخت‌ها در مسیر مجموعه آثار تاریخی تخت جمشید و دیگر بناها و فضاهای تاریخی و طبیعی موجب جذب گردشگر و توریسم خواهد شد.

 

وی از صنعت گردشگری به‌عنوان یکی از مشاغل پردرآمد ارزی بعد از نفت یاد کرد و افزود: در تحقیقات به‌عمل‌ آمده کشور ما در رتبه‌های نخست جاذبه‌های باستانی و تاریخی در جهان و یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان از لحاظ امنیت برای گردشگران خارجی محسوب می‌شود.

 

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار مرودشت بیان دشت: فرهنگ‌سازی بین شهروندان به‌ویژه افراد مواجهه با گردشگران داخلی و خارجی می‌تواند کارنامه موفقی را برای این شهرستان در این زمینه از خود به‌جای بگذارد.

 

معاون فرماندار مرودشت از تخت جمشید به‌عنوان نماد تمدن ایران‌زمین و کارنامه هویت تاریخی کشور در سراسر ایران و جهان یاد کرد و گفت: این نام و برند در صنعت گردشگری و توریسم در واقع نوعی ایجاد اطمینان است که باید آن را حفظ کرد چراکه تصویر ذهنی گردشگران بر اساس دیده‌ها، شنیده‌ها و رفتارهای ما شکل می‌گیرد.

 

وی در ادامه خواستار بازخوانی و تدوین طرح ساماندهی چگونگی و نحوه استقبال و میزبانی متولیان امر از گردشگران داخلی و خارجی در سطح این شهرستان شد و تصریح کرد: یکی از تسهیلات مهم برای گردشگران، ایجاد فضاها و مکان‌های مناسب برای بیتوته و همچنین ایجاد بازارچه گردشگری و امکانات تفریحی و رفاهی است.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر