۱۳:۱۹:۵۳ - شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
سرهنگ القاصی مهر تأکید کرد: تقویت روحیه “ایثار” با تکریم خانواده های شهدا
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت گفت: تکریم خانواده های شهدا تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی در جامعه است.   باشگاه خبرنگاران جوان– سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی مرودشت در حاشیه دیدار با خانواده شهدا، آنان را سرمایه های اصلی جمهوری اسلامی ایران برشمرد که استقلال و آزادی کشور، نتیجه پایمردی و

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت گفت: تکریم خانواده های شهدا تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی در جامعه است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی مرودشت در حاشیه دیدار با خانواده شهدا، آنان را سرمایه های اصلی جمهوری اسلامی ایران برشمرد که استقلال و آزادی کشور، نتیجه پایمردی و جانفشانی های این شهدای بزرگوار و ایثارگر است.

وی افزود: پایبندی به راه شهدا، قدم گذاشتن در این مسیر، دلجویی و سرکشی مداوم از خانواده های آنها از وظایف اصلی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که موجب تقویت روحیه خدمتی و صبر استقامت در برابر مشکلات می شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به این که خانواده های شهداء به عنوان سرمایه های بزرگ و ارزشمند کشور هستند، تصریح کرد: معرفی فرهنگ شهادت و ایثار، شناخت جایگاه شهداء و تکریم خانواده های معظم شهدا باعث رضایت مندی شهیدان و دلگرمی خانواده های آنان می شود.

سرهنگ القاصی مهر همچنین از خانواده شهداء به عنوان اسوه های صبر و استقامت یاد کرد و افزود: خانواده های معزز شهدا می توانند در هدایت جامعه و به ویژه جوانان به سوی ولایتمداری و دین مداری تأثیرگذار باشند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر