۱۵:۲۶:۵۲ - پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳
سرگردانی در گنبدکاووس، پاداش قهرمانی در آسیا!
به گزارش “پارس دشت” درچند روز گذشته، کسب مقام قهرمانی یک بانوی ورزشکار مرودشتی، به عنوان تنها نماینده فارس در مسابقات کشتی آلیش قهرمانی آسیا به میزبانی گنبدکاووس، پس از مدتی رکود در ورزش بانوان، باعث ایجاد موجی از نشاط و انگیزه در میان بانوان ورزشکار شهرستان شد. مریم احمدی که به نمایندگی از استان

به گزارش “پارس دشت” درچند روز گذشته، کسب مقام قهرمانی یک بانوی ورزشکار مرودشتی، به عنوان تنها نماینده فارس در مسابقات کشتی آلیش قهرمانی آسیا به میزبانی گنبدکاووس، پس از مدتی رکود در ورزش بانوان، باعث ایجاد موجی از نشاط و انگیزه در میان بانوان ورزشکار شهرستان شد.

مریم احمدی که به نمایندگی از استان فارس دروزن ۷۰ کیلوگرم مسابقات فوق حاضر شده بود، موفق شد با پشت سر گذاشتن حریف ترکمنستانی خود در فینال، یک مقام قهرمانی آسیا را از آن ورزش بانوان فارس و شهرستان بکند.

اما متاسفانه پس از اتمام رقابت ها، علیرغم آنکه فراهم کردن شرایط مناسب جهت اعزام این ورزشکاران به عهده هیئت های استان مربوطه می باشد، بلیط بازگشت به شهرستان، برای این ورزشکار فراهم نشده و وی پس از گذشت دو روز از اتمام مسابقات، همچنان بلاتکلیف در شهرستان گنبدکاووس به سر می برد.

به گفته این ورزشکار، مسئولین انجمن کشتی آلیش فارس، طی این دو روز، جوابگوی تماس های وی نبوده اند، در حالی که نمایندگان دیگر استان ها، همگی به شهرهای خود بازگشته اند.

حال باید دید مسئولین مربوطه، برای اهمال خود در برابر این بانوی ورزشکار و قهرمان، چه پاسخی ارائه می نمایند.

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر