خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۸/۰۷ ۰۷:۳۱
شناسه خبر : 17083

شاگردان پیروانی از صعود به فینال بازماندند

خبرگزاری تسنیم: در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال جوانان قهرمانی آسیا، از ساعت ۱۶:۴۵ تیم‌های ایران و عربستان در ورزشگاه خلیفه اسپورت سیتی شهر منامه بحرین به مصاف هم رفتند که تیم کشورمان با نتیجه پرگل ۶ بر ۵ به حریفش باخت.   در این دیدار رضا جعفری در دقیقه ۴۵، عارف آغاسی در دقیقه ۴+۴۵، ...

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af

خبرگزاری تسنیم: در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال جوانان قهرمانی آسیا، از ساعت ۱۶:۴۵ تیم‌های ایران و عربستان در ورزشگاه خلیفه اسپورت سیتی شهر منامه بحرین به مصاف هم رفتند که تیم کشورمان با نتیجه پرگل ۶ بر ۵ به حریفش باخت.

 

در این دیدار رضا جعفری در دقیقه ۴۵، عارف آغاسی در دقیقه ۴+۴۵، رضا شکاری در دقیقه ۶۱، مهدی مهدی‌خانی در دقیقه ۷۵ و رضا کرملاچعب در دقیقه ۸۳ برای تیم ایران گلزنی کردند. برای عربستان نیز سامی الناجی (۱۸ از روی نقطه پنالتی و ۵۱)، ایمن شفیق الخلیف(۴۱) و عبدالرحمان الیامی (۱+۴۵، ۶۴ و ۷۶) برای عربستان موفق به گلزنی شدند.

 

بدین ترتیب شاگردان امیرحسین پیروانی که با صعود به نیمه نهایی، جواز صعود به جام جهانی را کسب کرده بودند، از راهیابی به فینال بازماندند و به مقام سوم مشترک ( با بازنده دیدار ویتنام و ژاپن) رسیدند.

 

عارف غلامی مدافع تیم ایران در دقیقه ۲+۹۰ با دریافت کارت زرد دوم، از زمین اخراج شد.

قضاوت این دیدار به‌عهده فو مینگ از کشور چین بود و ما جی(چین) و پارک این سون(کره‌جنوبی) او را در این قضاوت یاری می‌کردند.