خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۶/۱۰/۰۵ ۰۹:۰۱
شناسه خبر : 21566

شب شعر یلدا در مرودشت برگزار شد

بمناسبت شب یلدا، انجمن شعر جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت اقدام به برگزاری شب شعر نمود. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، این برنامه که با حضور صالحی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلیمانی کارشناس امور هنری این اداره، جلال معینی پیشکسوت فرهنگی، دکتر فرزانه معینی ...

بمناسبت شب یلدا، انجمن شعر جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت اقدام به برگزاری شب شعر نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، این برنامه که با حضور صالحی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلیمانی کارشناس امور هنری این اداره، جلال معینی پیشکسوت فرهنگی، دکتر فرزانه معینی استاد دانشگاه، پیشکسوتان و علاقمندان شعر و ادب شهرستان مرودشت برگزارشد مورد اقبال شهروندان شعر دوست قرار گرفت.
در این برنامه شاعران جوان و پیشکسوت شهرستان مرودشت در میان استقبال پرشور خانواده های مرودشتی به قرائت اشعار خود پرداختند.
دکتر فرزانه معینی در این نشست با اشاره به جایگاه شاعران مرودشت در تحولات غزل معاصر بیان داشت: ذوق و قریحه به همراه نوآوری شاعران جوان مرودشت در ابتدای دهه هشتاد، با حمایت “آقای صالحی” رئیس آن روزهای اداره باعث شد نام شاعرانی همچون محتبا صادقی، طاهره خنیا و محمدعلی پورشیخ علی در فضای شعر کشور پیچیده و با غزل معاصر گره بخورد.
این استاد دانشگاه افزود: شاعران جوان مرودشت باید بدانند امروز بر چه جایگاهی تکیه زده اند تا باشناخت صحیح از جایگاه خویش، بتوانند میراث گرانبهای نسل قبل را به شایستگی پاس دارند.
این برنامه میزبان شعرخوانی هفده تن از شعرای مرودشت و میهمانانی از شهرستانهای دیگر استان بود.