۱۳:۴۰:۴۳ - دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴
شیبانیان رفت، القاصی مهر آمد
سلام مرودشت– سرهنگ علی شیبانیان  پس از ۴۳ ماه خدمت در شهرستان  مرودشت تودیع و سرهنگ  ۲دلاور  القاصی مهر با جایگاه سرتیپ دومی  به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی مرودشت معرفی شد. حجت السلام و المسلمین قنبرعلی احمدی اظهار داشت: مسئولانی که برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه هستند، نسبت به جان، مال و

۲۰۱۵۰۹۳۰_۱۰۳۷۲۲

سلام مرودشت سرهنگ علی شیبانیان  پس از ۴۳ ماه خدمت در شهرستان  مرودشت تودیع و سرهنگ  ۲دلاور  القاصی مهر با جایگاه سرتیپ دومی  به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی مرودشت معرفی شد.

حجت السلام و المسلمین قنبرعلی احمدی اظهار داشت: مسئولانی که برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه هستند، نسبت به جان، مال و ناموس مردم امین محسوب می شوند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرودشت در خصوص اقتدار پلیس ابراز کرد: اقتدار پلیس آمریکا، اقتدار همراه با خشونت، ظلم و ناجوانمردی است و این نوع اقتدار در نظام اسلامی مردود است و اقتدار باید در سایه صداقت، اخلاق متعالی و حیاء قرار گیرد.

 

احمدی با حساس خواندن شهرستان مرودشت افزود: برای تامین امنیت در این شهرستان باید تلاش طاقت فرسایی صورت گیرد.

 

محمد رسول زارع در این آیین گفت: شهرستان مرودشت با مردمانی سخت کوش، علیرغم همه مسائل و مشکلات از امنیت خوبی برخوردار است و این نشان از تلاش و همدلی شورای تامین و زحمات فرمانده نیروی انتظامی مرودشت دارد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان مرودشت افزود: باید تلاش شود ضمن حفظ جو موجود، امنیت مورد نیاز مردم هم تامین و هم ارتقا پیدا کند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار داشت: امروزه یکی از فتنه ها و تاکتیک های اصلی دشمن و استکبار جهانی شیوع مواد مخدر می باشد.

 

گودرزی به  ۲۰۰ هزار نفر امریکایی در نوبت بازدید از تخت جمشید اشاره داشت و تصریح کرد:  عناصر اصلی نیروی انتظامی و افسران پلیس باید راسخ القول بودن،راسخ العمل و وفای به عهد و شجاعت و صلابت در عین نرمی را داشته باشند  و  براساس این مقوله ها تامین امنیت و عدالت و معشیت و رفاه مردم در سرلوحه کار نیروی انتظامی قرار دهند.

 

سردار احمدعلی گودرزی با اشاره فاجعه منا افزود: در حادثه منا، بیشتر قربانیان ایرانی بوده و از بین ایرانی ها، حجاج استان فارس آمار زیادی از این قربانیان را به خود اختصاص داده است.

 

وی اضافه کرد: این افراد مظلوم بر اثر بی کفایتی حکام سعودی در یک مراسم معنوی جان باخته و مهاجر الی الله هستند و باید در مراسم های آنان به نحو شایسته ای ادای دین گردد.

 

گودرزی خاطر نشان کرد: عنصر انتظامی باید راسخ القول و راسخ العمل باشد و وفای به عهد نماید و در عین نرمی صلابت داشته باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر