۸:۵۱:۱۱ - چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
صدای ورزشکاران مرودشتی به گوش دولت رسید/ عباس حبیبی بالاخره رفت!
پس از اعتراضات اخیر ورزشکاران مرودشتی نسبت به رویه جاری اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت، سرانجام مصطفی کشاورز به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی گردید.   به گزارش پارس دشت، در مراسمی که با اجرای “صلواتی” مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس در سالن اجتماعات فرمانداری مرودشت برگزار شد، عباس

tb (19)

پس از اعتراضات اخیر ورزشکاران مرودشتی نسبت به رویه جاری اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت، سرانجام مصطفی کشاورز به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی گردید.

 

به گزارش پارس دشت، در مراسمی که با اجرای “صلواتی” مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس در سالن اجتماعات فرمانداری مرودشت برگزار شد، عباس حبیبی پیش از پایان دوره یکساله مأموریت، تودیع شد و مصطفی کشاورز به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت منصوب گردید.

 

در ابتدای این مراسم که با حضور علی رضایی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس، ماشاءالله حیدرزاده فرماندار شهرستان مرودشت، حسنی رئیس اداره امور کارکنان اداره کل و جمعی از مسئولین، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش شهرستان برگزار گردید، ماشاءالله حیدرزاده فرماندار مرودشت با اشاره به اهمیت ورزش در توسعه اجتماعی و اقتصادی، خواستار مشارکت هرچه بیشتر ادارات و صنایع محلی در زمینه پشتیبانی از ورزش باشگاهی و قهرمانی شد.

 

رییس شورای اداری شهرستان مرودشت با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز ماراتن پارس در شهرستان، بیان داشت: تمامی مراحل مقدماتی و اجرایی مسابقه بین المللی پارس، طی چهار شبانه روز در مرودشت انجام گرفت و نشان داد که این شهرستان توان اجرای مسابقات بین المللی را به نحو احسن داراست.

 

رئیس شورای تأمین شهرستان مرودشت با اظهار حمایت همه جانبه از ورزشکاران و قول مساعد در میزبانی شایسته مسابقات ملی و بین المللی بیان کرد: به دلیل حضور کوتاه در شهرستان مرودشت، فرصت آشنایی با تمام پیشکسوتان و قهرمانان این شهرستان را نداشته ام با اینحال با اوضاع ورزش شهر بیگانه نبوده و از مشکلات ورزشکاران آگاه هستم.

 

علی رضایی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز ضمن تبریک به مصطفی کشاورز اداره ورزش و جوانان مرودشت تأکید کرد: امیدواریم سرپرست جدید، علاوه بر پیگیری مشکلات ورزشکاران، از مأموریت دیگر این سازمان که پرداختن به امور جوانان است غافل نشود.

 

وی خواستار فعال شدن شورای عالی ورزش در شهرستان مرودشت به منظور تقویت زیرساخت های ورزشی و توسعه ورزش قهرمانی در شهرستان مستعد مرودشت گردید.

 

در ادامه، رئیس سابق اداره ورزش و جوانان مرودشت به ارائه گزارش کار و عملکرد خود پرداخت.

 

در پایان این مراسم، کشاورز سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت با بیان گوشه ای از مشکلات موجود در ورزش شهرستان، عنوان داشت: در حال حاضر بیش از ۱۰ پروژه عمرانی ناتمام روی دست این اداره مانده که تکمیل آنها نیازمند بیش از ۸ میلیارد تومان هزینه و توجه ویژه اداره کل، فرماندار و نماینده شهرستان است.

 

وی همچنین بیان داشت: حمایت از ورزش بانوان و تلاش برای وارد کردن ورزش به سبد هزینه های خانوار مرودشتی از دیگر اهدافی است که در این مجموعه دنبال خواهیم نمود.

 

حاشیه مراسم:

در انتهای برنامه مهراب زارع، رئیس هیئت کاراته شهرستان مرودشت به عدم حضور مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم و برکناری حبیبی اعتراض نمود.

 


مطالب مرتبط:

رئیس اداره ورزش و جوانان: توسعه ورزش مرودشت، نیازمند حمایت رسانه هاست+ تصاویر

با هیئت فوتبال مرودشت، بازی نکنید!

سخنی با عباس حبیبی رییس اداره ورزش و جوانان مرودشت: فوتبال مرودشت به کدام سو می رود؟

  1. فرهادی   اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۵  

    ایول ایول، داش مجیدو ایول!!!
    خداحافظ کاکای نازنینم…

  2. حسین   اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۵  

    والا زوره یه عده ای به فرماندار مرودشت رسید، نه صدای ورزشکاران به دولت.
    آدم ها خیلی زود عوض میشن ولی چه خوبه که آدم … نشه.

  3. حسین   اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۵  

    کاملا مشخصه که دل پری داشتی مدیر سایت.

  4. مهراب   اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۵  

    سلا م دوستان
    مرد زحمت کش ورزش مرودشت پس از انجام خدمات ارزنده به ورزش که بر دوست و دشمن پوشیده نیست و پس از ۳۱ سال خدمت و کسب رکورد۳دوره خدمت به ورزش در مرودشت و حضور در مسئولیتهای مهم در اداره ورزش استان و شیراز ثابت کردخدمت به مردم چگونه باید باشد.چه کسی غیرازایشان که چهارمین استادیوم شهرراهم به مالکیت دراوردیک متربه فضای ورزشی شهراضافه کرد؟اختلافاتی که ناشی ازمنافع شخصی است وایشان مانع هدررفت منافع مردم و ورزشکاران شده نبایدماراازدایره انصاف وتقواخارج کند.ازخدابرای ایشان اجرومزد بی پایان خواستارم.

  5. پارس   اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۵  

    اونایی که تو فرمانداری سرو صدا راه انداختند منافع داشتند ن بقیه شنیده ها حاکی از این بود که قصد داشتن نظم جلسه فرمانداری رو بهم بریزند ظاهرا ایشان فکر کردن اینجا چاله میدون هست توی این یک ماه معلوم شد چه کسانی سنگ این آقا رو به سینه میزدن …..

  6. باربد   اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۵  

    جناب حسین خان بحث زورنیست بحث حق هست ظاهرا آدمای بی منطق و زورگویی مثل تو که معلوم نیست کجای ورزش این شهر هستیدمیخواستید با گردن کلفتی این آقا رو حمایت کنیدخدا روزیت رو جای دیگه بده

  7. سمیع   اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۵  

    بالاخره باید یک تحولی تو ورزش شهرستان داده بشه و از موروثی کردن و تسلسل دور تصدی اداره ورزش جلوگیری کرد مگه زمان قاجار هست باید فرصت به آدمهای تازه هم داد

  8. لهراسب   اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۵  

    واقعا از مدیر سایت کمال تشکررو داریم که تمام حرفهای مردم رو به گوش مسوولین رسوند ایشان هیچ غرض شخصی با کسی ندارند و چه مخالف و چه موافق همه نظرها و صحبتها رو انعکاس میدهند و کاملا بیطرف میباشند

  9. جاسم   اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۵  

    جا داره از هر نهاد و اداره ای که به حرف دل ورزشکاران گوش جان سپرده و یک فرد دلسوز را مسوول تصدی امر ورزش گذاشت تشکر کنیم،اعم از نماینده محترم ،فرماندار دوست داستنی و محبوب شهر،و دیگر نهادهای محترم شهر،واقعا دست مریزاد

  10. صالح   اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۵  

    ع ح جز اینکه به ورزش ضربه زد دیگه هیچ کار مفیدی انجام نداد. شما هم که تعریفشو میکنید براتون سود داشته و بس.

  11. بي طرف   اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۵  

    این مرد ورزش چقدر زحمتکش چقدر پرتلاش بود…خودت خندت نگرفت این متنو نوشتی…


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر