۴:۵۷:۱۲ - شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳
صنایع تولیدی و تبدیلی در مرودشت ایجاد شود
امام جمعه مرودشت ظرفیت‌های تولیدی شهرستان مرودشت را بالا دانست و گفت: صنایع تولیدی و تبدیلی باید در شهرستان مرودشت ایجاد شوند.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع  نمازگزاران مرودشت با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ص) با تسلیت این روز به تمامی شیعیان به بیان

139304201747039473183363

امام جمعه مرودشت ظرفیت‌های تولیدی شهرستان مرودشت را بالا دانست و گفت: صنایع تولیدی و تبدیلی باید در شهرستان مرودشت ایجاد شوند.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع  نمازگزاران مرودشت با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ص) با تسلیت این روز به تمامی شیعیان به بیان شخصیت وسیره والای آن امام همام پرداخت و اظهار کرد: یکی از سیره‌های عملی آن حضرت آموزش معارف دینی به فرزندان خود از جمله آموزش نماز و روزه در سنین کودکی بود که الگوی مناسبی برای زندگی ما در تربیت فرزندانمان از کودکی است.

 

وی تاکید کرد: بایستی  آشنایی افراد به احکام دینی از کودکی باشد چرا که امروز متاسفانه برخی افراد در سنین بالا هنوز احکام شرعی خود را به دلیل نداشتن آموز ش به درستی انجام نمی‌دهند.

 

احمدی در ادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره به نزدیکی هفته دولت ضمن گرامیداشت این ایام وخاطره شهدای دولت با بیان اینکه یکسال از شروع به کار  دولت تدبیر وامید سپری شده و برخی به مطالعه وتجزیه وتحلیل عملکرد دولت می پردازند، گفت:این دولت در  طی این مدت نقاط مثبتی داشته که از جمله آن می‌توان به آرامش در سطح کشور و انس الفت بین سران قوا را نام برد.

 

امام جمعه مرودشت افزود: این دولت توانسته در به کارگیری همه سلایق در دولت موفق باشد که متاسفانه در گذشته وقتی دولتی می‌آمد همه نیروها را قیچی می کرد و کنار می‌گذاشت واین دولت این کار را نکرد.

 

خطیب جمعه مرودشت همچنین کنترل نرخ ارز و دیپلماسی موفق در زمینه مذاکرات هسته ای، رفت وآمدهای سیاسی و اجرای بیمه سلامت را از عملکردهای مثبت دولت در یکسال گذشته برشمرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه دولت در اجرای برخی برنامه‌ها نیز عملکرد ضعیفی داشته است، گفت: متاسفانه دولت در زمینه کنترل قیمت‌ها با توجه به اینکه در بازار عدم ثبات قیمت‌ها را شاهد هستیم موفق نبوده و اگر سری به بازار بزنیم ،عدم درج اتیکت‌ها و عدم نظارت برقیمت‌ها قابل مشاهده است ومردم در این زمینه دغدغه دارند.

 

عدم مهار تورم از دیگر نقاط ضعف دولت بوده که امام جمعه مرودشت به آن اشاره و گفت: عملا مهار تورم را در کشور نداریم و نیاز است دولت در این زمینه بیشتر کوشش کند.

 

وی اظهار کرد: دولت بایستی در زمینه صادرات تلاش کرده و واردات را کم کند و از تولیدکنندگان در جهت رفع مشکل اقتصادی حمایت کند.

 

امام جمعه مرودشت با اشاره به تعطیلی و نیمه تعطیلی برخی کارخانه‌ها، خاطرنشان کرد: متاسفانه در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی درست عمل نشده و این کارخانه‌ها به دست کسانی افتاده که به جای رونق، آن را به تعطیلی کشانده‌اند.

حجت‌الاسلام احمدی ظرفیت‌های تولیدی شهرستان مرودشت را بالا دانست و از مسئولان شهرستان و استان و دولت خواست تا درمورد مشکلات کارخانه‌ها و ایجاد صنایع تبدیلی پیگیری لازم را انجام دهند.

 

خطیب جمعه مرودشت همچنین بر ضرورت ارتقاء فرهنگ دینی تاکید کرد و با بیان اینکه عدم توجه به این موضوع روز بروز سبب خدشه دارشدن آن می‌شود و متدینان نیز از این مسئله نگران هستند، گفت: عدم توجه به فرهنگ دینی تهدیدی برای نظام و برنامه‌های دینی به ویژه برای جوانان است و از دولت خواست تا در این زمینه برنامه ریزی کند.

 

وی در مورد مشکلات استفاده خانواده‌ها از ماهواره و برنامه‌های ضد دینی آن هشدار داد و افزود: متاسفانه دشمن در صدد است از طریق برنامه‌های ماهواره‌ای و هدف قرار دادن اعتقادات دینی کشور ما را دچار مشکل کند.

 

تکریم ارباب رجوع از دیگر مواردی بود که امام جمعه مرودشت از مسئولان خواست با نظارت جدی به آن توجه کنند و با برخورد مناسب با مردم در رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

 

خطیب جمعه مرودشت افزود: متاسفانه خود شاهد بوده‌ام که در برخی ادارات با مردم به درستی برخورد نمی‌شود واین در جامعه ما که مردم در هر صحنه‌ای حضور دارند و پای این انقلاب ایستاده‌اند به دور از اخلاق است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر