۲۰:۲۹:۰۳ - یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴
عدم استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
سرپرست فرمانداری مرودشت خواستار عدم استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از سوی کارکنان و رؤسای اداره‌های این شهرستان شد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمدرسول زارع در نشست توجیهی قوانین و مقررات برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که با

13940807000243_PhotoA

سرپرست فرمانداری مرودشت خواستار عدم استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از سوی کارکنان و رؤسای اداره‌های این شهرستان شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمدرسول زارع در نشست توجیهی قوانین و مقررات برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که با حضور بخشداران بخش کامفیروز شمالی و جنوبی و همچنین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی هر دو بخش در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر خانیمن برگزار شد به اهمیت رسالت و جایگاه دهیاران پرداخت و از آن‌ها به‌عنوان نماد دولت در روستاها یاد کرد و اظهار داشت: فعالیت دهیاران به‌عنوان مدیران محلی و سرپنجه‌های نظام اجرایی کشور در روستاها نمونه بارز مدیریت جهادی است.

 

وی یکی از دغدغه‌های دهیاران را عدم پایداری و امنیت شغلی آنان عنوان کرد و بیان داشت: با تصویب لایحه جدید مربوط به تشکیلات اداری دهیاری‌ها در مجلس شورای اسلامی به‌زودی مشکل امنیت شغلی دهیاران در سراسر کشور و به‌تبع آن در شهرستان مرودشت حل می‌شود.

 

وی در بخش دیگری از مطالب خود با توجه به بحران آب از آن به‌عنوان زلزله خاموش یاد کرد و گفت: تغییرات جوی و کاهش نزولات آسمانی در سال‌های گذشته به‌شدت روی اشتغال و اقتصاد مردم این منطقه تأثیر گذاشته که تنها راه برون‌رفت و مقابله جدی و عملی با این معضل تغییر الگوی کشت، خروج از روش‌های کشت سنتی و کاشت گیاهان کم‌آب‌بر است.

 

رئیس حوزه انتخابیه مرودشت مردم‌سالاری دینی در سایه عقل‌گرایی و دین‌محوری را یکی از نعمات نظام اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: متولیان حوزه انتخابات بسترها و فضاهای لازم را برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

 

سرپرست فرمانداری مرودشت در ادامه با اشاره به اجرای ماده ۵۹ قانون برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن در مورد قانون‌مداری و صیانت از بیت‌المال خواستار عدم استفاده از امکانات دولتی در روند انتخابات بر له یا علیه کاندیداها شد و اذعان داشت: مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در طول فرآیند انتخابات از هرگونه استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی برای نامزدها پرهیز کنند.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر