۱۵:۴۹:۴۱ - دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵
عضو هیات امنای مسجد امام صادق(ع): مسجد امام صادق، تنها مجتمع فرهنگی مذهبی شهرک فرهنگیان است
همزمان با هفته جهانی گرامیداشت مساجد، مسجد امام جعفر صادق (ع) در شهرک فرهنگیان مرودشت با حضور مسئولین، هیئت امنای مسجد و جمعی از اهالی محل افتتاح گردید.   هفته نامه مرودشت، سمیه رعیتی- این مسجد در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع در سه فاز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ساخته شده

m3

همزمان با هفته جهانی گرامیداشت مساجد، مسجد امام جعفر صادق (ع) در شهرک فرهنگیان مرودشت با حضور مسئولین، هیئت امنای مسجد و جمعی از اهالی محل افتتاح گردید.

 

هفته نامه مرودشت، سمیه رعیتی- این مسجد در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع در سه فاز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ساخته شده است.

غلامعلی خسروانی عضو هیئت امنای مسجد امام صادق(ع) در آیین افتتاح این مسجد گفت: زمین این مکان مذهبی در سال ۱۳۸۱ از سازمان مسکن و شهرسازی خریداری گردیده و در همان سال کلنگ زنی شد.

شهردار سابق شهرستان مرودشت افزود: در ابتدا سوله ای با ابعاد ۱۰۰ متر مربع به صورت موقت دراین مکان احداث گردید تا اهالی محل در آن اقامه نماز کنند سپس فاز یک مسجد در زیر بنای ۷۰۰ متر مربع به صورت سالن اجتماعات و کتابخانه ساخته شد.

وی گفت: از زمستان سال ۱۳۹۴ ساخت فاز دوم و شبستان مسجد با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان آغاز گردید که کلا از محل کمک ها و هدایای مردمی بوده و فقط بخش اندکی از آن را اداره اوقاف، برخی موسسات و شرکتهای خصوصی پرداخت کرده اند.

خسروانی در ادامه اظهار داشت: این مسجد در واقع یک مجتمع فرهنگی- مذهبی در شهرک فرهنگیان به شمار می رود که فعالیت های بسیاری از جمله: کتابخانه، فعالیت کانون صادق آل محمد، کمک رسانی به نیازمندان و دیگر فعالیت های فرهنگی- مذهبی شهرک در این مکان صورت می گیرد.

m1m4


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر