۶:۱۱:۱۰ - سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵
علیزاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی: خبر تخلیه مموری خبرنگار در برنامه رضا کیانیان، کذب محض است
پارس دشت: به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، حمزه علیزاده با اشاره به انتشار خبر کذب توسط یکی از سایت های فاقد مجوز گفت: حضور رضا کیانیان، هنرمند محبوب کشورمان در مرودشت با هدف ایجاد ارتباط بین هنرمندان شهرستان و بزرگان عرصه سینما و تئاتر برگزار شده و به حاشیه

MG_6043

پارس دشت: به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، حمزه علیزاده با اشاره به انتشار خبر کذب توسط یکی از سایت های فاقد مجوز گفت: حضور رضا کیانیان، هنرمند محبوب کشورمان در مرودشت با هدف ایجاد ارتباط بین هنرمندان شهرستان و بزرگان عرصه سینما و تئاتر برگزار شده و به حاشیه کشاندن اینگونه برنامه ها، خلاف قانون و اخلاق است. وی افزود: برنامه مذکور، کلاس آموزشی بوده و هیچ خبرنگاری بدون دعوت، اجازه حضور در این برنامه را نداشته است.

 

دبیر کارگروه فرهنگ عمومی شهرستان با تاکید بر لزوم صداقت و امانتداری در تنظیم و انتشار خبر گفت: اگر رسانه ای فضای کاری اش را به اغراض شخصی و تسویه حساب های فردی آلوده کند، جایگاه خود نزد مخاطب را از دست داده و اعتماد شهروندان از آن رسانه سلب می گردد.

 

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت با تاکید بر لزوم انتقال صادقانه اخبار به شهروندان گفت: رسالت رسانه، ترویج اخبار درست است و نه ایجاد حاشیه و دروغ پردازی. وی اعلام کرد: برخی سایت های غیر قانونی و خبرنگاران ایشان با هدف ایجاد حاشیه وارد برنامه های فرهنگی و هنری شهر می شوند و وظیفه ما طبق قانون، تعطیلی این سایت ها است که مراتب به دستگاه های ذیربط اعلام شده است.

 

عضو کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان، افزود: با هدف احترام به جامعه فرهنگی شهرستان و عموم مردم، از این به بعد اجازه ورود خبرنگاران سایت های غیرقانونی و فاقد مجوز به برنامه های اداره ارشاد را نمی دهیم.

 

علیزاده، با اشاره به تأکید قانون بر لزوم اخذ مجوز جهت فعالیت های خبری و رسانه ای، افزود: ایجاد حاشیه برای برنامه های فرهنگی و هنری، بی احترامی به هنرمندان و مردم است و با انتشار دهندگان اخبار دروغ برخورد خواهیم کرد.

  1. جاسم   خرداد ۶, ۱۳۹۵  

    این شایعات توسط فقط یک سایت نیست یک عده ای تو شهر قصد تخریب فرماندار محترم رو دارند که دارن از جایی خط میگیرند


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر