۱۳:۰۲:۳۳ - پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳
عملیات گازرسانی به بخش ها و روستاهای شهرستان مرودشت آغاز شد
عملیات گازرسانی به بخش های کامفیروز شمالی و جنوبی و همچنین ۷۸ روستای شهرستان مرودشت با حضور استاندار فارس آغاز شد.   مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، پنجشنبه در حاشیه کلنگ زنی این پروژه به خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرای این پروژه که شامل حدود ۸۰ کیلومتر خط انتقال و همچنین ۳۰۰ کیلومتر شبکه توزیع

81335569-5990512

عملیات گازرسانی به بخش های کامفیروز شمالی و جنوبی و همچنین ۷۸ روستای شهرستان مرودشت با حضور استاندار فارس آغاز شد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، پنجشنبه در حاشیه کلنگ زنی این پروژه به خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرای این پروژه که شامل حدود ۸۰ کیلومتر خط انتقال و همچنین ۳۰۰ کیلومتر شبکه توزیع است، اعتباری در حدود ۵۰۰ میلیارد ریال از محل بودجه ملی صرف خواهد شد.

 

هوشنگ محمدی افزود: با اجرای این پروژه، علاوه بر کامفیروز شمالی و جنوبی و روستاهای شهرستان مرودشت، شهرک های صنعتی این منطقه و همچنین چند روستای شهرستان سپیدان نیز از مزایای گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

 

وی ادامه داد:مطالعات مربوط به اجرای این پروژه از حدود دو سال قبل آغاز شده و با توجه به سردسیر بودن این منطقه، عملیات اجرای خط انتقال در سه مرحله اجرا خواهد شد.

 

او اظهار کرد: از این خط انتقال می توان پس از اجرا در هر ساعت ۷۵ هزار متر مکعب گاز برداشت کرد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، زمان در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه را دوسال اعلام کرد و گفت: این زمان پیش بینی شده در صورت همکاری محیط زیست، راه و شهرسازی و منابع طبیعی و همچنین مسوولان محلی محقق خواهد شد و در صورت عدم همکاری این مجموعه ها در رفع موانع، ممکن است زمان بهره برداری طولانی تر شود.

 

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه، در گام اول هشت هزار خانوار شهری و روستایی از مزایای گاز طبیعی بهره مند خواهند شد و با پیش بینی های انجام شده، این تعداد تا ۱۳ هزار خانوار شهری و روستایی قابل افزایش خواهد بود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر