۵:۳۱:۵۷ - یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
غرق شدن یک جوان در سد درودزن مرودشت
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت از غرق شدن یک جوان ۲۲ ساله در دریاچه سد درودزن خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، مهراب سعیدی در حاشیه عملیات کشف جسد مرد ۲۲ ساله که براثر بی‌احتیاطی و عدم توجه به تابلوهای اعلام‌خطر و شنا کردن ممنوع در دریاچه سد درودزن غرق‌شده

13950627000967_photoa

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت از غرق شدن یک جوان ۲۲ ساله در دریاچه سد درودزن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، مهراب سعیدی در حاشیه عملیات کشف جسد مرد ۲۲ ساله که براثر بی‌احتیاطی و عدم توجه به تابلوهای اعلام‌خطر و شنا کردن ممنوع در دریاچه سد درودزن غرق‌شده بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام این خبر بلافاصله غواصان سازمان آتش‌نشانی مرودشت در غالب یک تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند و با گرفتن اطلاعات لازم از افراد حاضر پس از ساعت‌ها تلاش توانستند جسد آن جوان را از اعماق آب بیرون بکشند.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت خاطرنشان کرد: این‌گونه حوادث درس عبرتی برای دیگران نمی‌شود و افراد بی‌تجربه خود را به دامان مرگ می‌سپارند.

 

این مقام مسؤول خطرات ناشی از شنا کردن در مکان‌های خطرناک را به جوانان و افرادی که آشنایی با این نقاط ندارند گوشزد کرد و گفت: به تابلوهای هشداردهنده و نکات ایمنی باید توجه و از شنا کردن در اطراف و حواشی دریاچه و سد جدا خودداری کرد تا شاهد حوادث دل‌خراش در این زمینه نباشیم.

 

سعیدی همچنین از نیروهای غواص سازمان آتش‌نشانی شیراز که در محل حاضر شدند تقدیر کرد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر