۲۰:۴۸:۱۷ - شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵
فرماندار مرودشت عنوان داشت: انجام هزینه در بخش فرهنگ، باید در جامعه نهادینه شود
فرماندار شهرستان مرودشت در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت عنوان داشت: باید بینش فرهنگی به قدری ارتقا یابد که برای تخصیص بودجه فرهنگی نیازی به الزامات قانونی نباشد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت با حضور ماشاءالله حیدرزاده فرماندار و

DSC01482

فرماندار شهرستان مرودشت در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت عنوان داشت: باید بینش فرهنگی به قدری ارتقا یابد که برای تخصیص بودجه فرهنگی نیازی به الزامات قانونی نباشد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت با حضور ماشاءالله حیدرزاده فرماندار و سید مختار امیری معاون برنامه ریزی و امور عمرانی شهرستان مرودشت، مهراب عباسی رئیس اداره امورکتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت، حمزه علیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، فرزاد حبیبی معاون فرهنگی شهرداری و کارشناسان و مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار گردید.

 

ماشاءالله حیدرزاده فرماندار شهرستان مرودشت در این جلسه، با اشاره به نیاز شهرستان مرودشت به گسترش فضاهای فرهنگی آموزشی، بیان داشت: امیدواریم شهرداری شهرستان مرودشت با اختصاص زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه عمومی، به توسعه فرهنگی شهرستان کمک نماید.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت همچنین به الزام قانونی شهرداری ها به پرداخت نیم درصد از اعتبارات خود به کتابخانه های عمومی اشاره و خاطرنشان ساخت: پرداختن به مقوله فرهنگ باید به گونه ای در جامعه و به ویژه در سطح ادارات نهادینه شود که نیاز به الزامات قانونی برای تحقق اعتبارات نباشد.

 

حیدرزاده ضمن تشکر از تلاش مسئولین و کارکنان کتابخانه های عمومی در بخش های مختلف شهرستان مرودشت برای ارائه خدمات به شهروندان، تأکید کرد: خدمات ارائه شده در کتابخانه های عمومی باید روز به روز ارتقا یابد تا موجبات رضایت مراجعین به این فضاها فراهم گردد.

 

سید مختار امیری معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان مرودشت نیز در این جلسه ضمن تأکید بر لزوم افزایش بودجه فرهنگی دستگاه ها، بیان داشت: هزینه در بخش «فرهنگ» سرمایه گذاری در جهت رفع مشکلات ساختاری و نیاز های ضروری جامعه است.

 

وی عنوان داشت: در حال حاضر تهیه زمین و همچنین آماده ساختن نقشه برای احداث کتابخانه عمومی دیگر در سطح مرودشت از نیازهای شهر مرودشت است که امیدواریم با همکاری شهرداری به زودی شاهد تحقق این طرح باشیم.

DSC01499 DSC01487 DSC01469

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر