۱۵:۵۳:۴۷ - چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
قابل توجه دستگاه های نظارتی و حراست شهرداری: پیگیری پرونده ساخت پاساژ توسط فعال سابق رسانه!
هفته نامه مرودشت- کارچاق کنی و دخالت افراد ذینفوذ و غیرمسئول در پرونده های قضایی، مالی و اداری آفتی است که سالیان متمادی به جان سیستم اداری افتاده و همواره مورد گلایه مسئولین ارشد نظام و مدیران کلان بوده است. دستگاه های حراستی و نظارتی نیز با هدف قطع ارتباط و کوتاه کردن دست این

هفته نامه مرودشت- کارچاق کنی و دخالت افراد ذینفوذ و غیرمسئول در پرونده های قضایی، مالی و اداری آفتی است که سالیان متمادی به جان سیستم اداری افتاده و همواره مورد گلایه مسئولین ارشد نظام و مدیران کلان بوده است. دستگاه های حراستی و نظارتی نیز با هدف قطع ارتباط و کوتاه کردن دست این افراد از فرآیند اداری، به دقت اوضاع را رصد نموده و با متخلفین برخورد می نمایند. ظهور پرونده هایی همچون «بابک زنجانی» نتیجه ورود دلالان نفتی و سوء استفاده کنندگان ازبیت المال به جریان اداری کشور بوده که اعتماد عمومی را مخدوش نموده و هزینه های فراوانی را به نظام اداری و قضایی کشور تحمیل نموده است.

بنا بر گزارش های رسیده از راهروهای شهرداری مدتی است که یکی از فعالان سابق رسانه در اقدامی عجیب و شبهه انگیز پیگیر سرنوشت ساخت و ساز یکی از پاساژهای تجاری شده و با توجه به مراودات و دوستی خود با برخی اعضاء ذینفوذ شهر، پرونده این پاساژ را در اختیار گرفته در راهروها و اتاق های شهرداری رفت و آمد می کند.

این منبع خبری گزارش داده که نامبرده احتمالا پیگیر اخذ تخفیف در عوارض ساخت و کاستن از هزینه هایی است که برابر قانون باید به حساب شهرداری ریخته شده و صرف امور عمرانی شهر گردد این در حالی است که شنیده شده برخی شهروندان بدلیل نداشتن ارتباط، توان اخذ تخفیف در پرونده های خویش را ندارند.

گفتنی است که مدتی قبل یکی از افراد آگاه از قول یکی از سازندگان پاساژ نقل کرده بود که فردی با هدایت برخی افراد ذینفوذ به سراغ بعضی از سازندگان مجتمع های تجاری رفته و با اعلام این مطلب که ارتباط خوبی با افراد ذینفوذ دارد، قول پیگیری و اخذ تخفیف برای آنان را داده است. این سازنده پاساژ روایت کرده که من این فرد را نمی شناخته ام اما نامبرده آدرس و مشخصات مرا در اختیار داشته و در ازای پیگیری پرونده و اخذ تخفیف، تقاضای ۳۰ درصد از مبلغ تخفیف را به عنوان حق الزحمه نموده است. گفتنی است این سازنده پاساژ بدلیل ترس از کارشکنی در پرونده خود، درخواست نموده تا نامش فاش نشود.

با اعلام این مطلب که شهردار محترم و کارکنان شریف شهرداری هرگز به اقدامات غیرقانونی تن نداده و نخواهند داد و جهت پی بردن به صحت و سقم موارد عنوان شده، خواستار بررسی دقیق این موضوع توسط دستگاه های تیزبین نظارتی و حراست محترم شهرداری و برخورد قاطع با کارچاق کن ها و متخلفین احتمالی هستیم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر