خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۶/۲۳ ۰۸:۴۵
شناسه خبر : 3160

قفل اداره امور کتابخانه های مرودشت بردرب انجمن خوشنویسان

چه کسی مسئول خانه به دوشی انجمن خوشنویسان مرودشت است؟ به گزارش “پارس دشت”، اداره امور کتابخانه های شهرستان مرودشت در اقدامی عجیب و باورنکردنی، وسایل و تجهیزات انجمن خوشنویسان شعبه مرودشت را  بیرون ریخته و قفل خود را بر در این انجمن آویخت.   این اقدام شگفت انگیز در حالی رخ می دهد که ...

DSC00003
چه کسی مسئول خانه به دوشی انجمن خوشنویسان مرودشت است؟

به گزارش “پارس دشت”، اداره امور کتابخانه های شهرستان مرودشت در اقدامی عجیب و باورنکردنی، وسایل و تجهیزات انجمن خوشنویسان شعبه مرودشت را  بیرون ریخته و قفل خود را بر در این انجمن آویخت.

 

این اقدام شگفت انگیز در حالی رخ می دهد که همه جا ذیل عنوان انجمن خوشنویسان ایران، عبارت «با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» به چشم می خورد و حداقل توقع از اداره امور کتابخانه های شهرستان بعنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که لااقل حرمت این عبارت را پاس دارد.

 

در توضیح این اقدام باید گفت مدتی است اداره امور کتابخانه های مرودشت و مسئولین کتابخانه عمومی شماره ۲ (مجاور کارخانه قند) با طرح این موضوع که استفاده از سرویس های بهداشتی( به دلیل قرار گرفتن بیرون از ساختمان) برای اعضاء مشکل است، خواستار تخلیه اتاق در اختیار انجمن خوشنویسان شده تا بتواند با تخریب دیوار اتاق، راهی به سمت سرویس های بهداشتی باز کنند!

 

طاهره عزیزی مسئول انجمن خوشنویسان مرودشت در گفتگو با خبرنگار پارس دشت اظهار داشت: تأکید بر تخلیه مکان را قبلا دریافت کرده بودیم اما باورمان نمی شد قبل از سر رسیدن مهلت تعیین شده، ه در اقدامی غیرفرهنگی و غیر منتظره، شبانه وسایل و تجهیزات ما را بیرون ریخته و به در انجمن قفل بزنند.

 

وی گفت: تخلیه تجهیزات بدون حضور نماینده انجمن و شبانه صورت گرفته و بلافاصله مواد و مصالح ساختمانی در اتاق انجمن تخلیه گردیده است. این در حالی است که دکتر مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، شخصأ طی هفته گذشته و در بازدید سرزده از شهرستان مرودشت، به کتابخانه مراجعه و خواستار لغو این تصمیم شدند.

 

عزیزی افزود: انجمن خوشنویسان مرودشت با داشتن بیش از ۲۰ سال سابقه، تربیت بیش از ۳۰ نفر خوشنویس با مدرک ممتاز و داشتن ۸۵ هنرجو، یکی از شعب فعال جنوب کشور است که جا داشت این جایگاه مورد احترام قرار می گرفت.

 

این مدرس انجمن خوشنویسان گفت: در این زمینه با حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس مکاتبه کرده و منتظر نتیجه هستیم.

IMG DSC00004