۶:۱۵:۰۱ - یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
کشف موتورسیکلت مسروقه
فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” استان فارس از دستگیری یک نفر سارق و کشف موتور سیکلت مسروقه در آن شهرستان خبرداد.   باشگاه خبرنگاران جوان – سرهنگ”علی شیبانیان” گفت: ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب هنگام گشت زنی در یکی ازخیابان های اصلی شهر”مرودشت” به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و آن راجهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ”شیبانیان”

IMAGE21380092850494

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” استان فارس از دستگیری یک نفر سارق و کشف موتور سیکلت مسروقه در آن شهرستان خبرداد.

 

باشگاه خبرنگاران جوانسرهنگ”علی شیبانیان” گفت: ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب هنگام گشت زنی در یکی ازخیابان های اصلی شهر”مرودشت” به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و آن راجهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

سرهنگ”شیبانیان” ادامه داد: در بررسی های اولیه وپس از استعلام مشخصات موتور سیکلت توقیفی از سامانه پلیس آگاهی، مشخص شد، وسیله نقلیه دارای سابقه سرقت از شهرستان “جهرم” است که بلافاصله راکب آن به نام”ک- م” دستگیر و موتور سیکلت به پارکینگ انتقال داده شد.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه”ک-م” جهت تحقیقات بیشتر هم اکنون در پلیس آگاهی است، افزود: در مورد مشابه  دیگری نیز ماموران پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک و پس از متوقف کردن آن مشخص شد، این وسیله نقلیه دارای سابقه سرقت از حوزه استحفاظی پاسگاه کناره است که راکب به نام”غ-د” دستگیر و موتور سیکلت به پارکینگ انتقال داده شد.

 

رئیس پلیس شهرستان “مرودشت” در پایان به شهروندان برای آنکه وسیله نقلیه آنان مورد سرقت واقع نشود، توصیه کرد: وسیله نقلیه ی خود را حتی برای لحظه ای به حالت روشن وبدون سرنشین رها نکنند، هنگام پارک وسیله نقلیه حتی الامکان سعی کنند در محلی امن نظیر پارکینگ عمومی اقدام به پارک کنند، از بجا گذاشتن اسناد، مدارک و اشیای قیمتی در داخل خودرو جداً بپرهیزند و وسایل نقلیه خود را مجهز به تجهیزات ضد سرقت نظیر قفل فرمان،  قفل پدال و دزدگیر کنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر