۵:۲۰:۲۳ - یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
مامور وظیفه شناس، پیرمرد ۹۰ ساله گمشده را به خانه اش رساند
مامور وظیفه شناسی که در اقدامی خداپسندانه،‌پدر ۹۰ ساله ای را که را به علت کهولت سن راه منزل را گم کرده بود، به منزلش رساند.   خبرگزاری میزان- سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: یکی از ماموران انتظامی شهرستان مرودشت هنگام تردد در سطح شهر، متوجه پیرمردی ۹۰ ساله می شود

725443_673

مامور وظیفه شناسی که در اقدامی خداپسندانه،‌پدر ۹۰ ساله ای را که را به علت کهولت سن راه منزل را گم کرده بود، به منزلش رساند.

 

خبرگزاری میزان- سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: یکی از ماموران انتظامی شهرستان مرودشت هنگام تردد در سطح شهر، متوجه پیرمردی ۹۰ ساله می شود که سرگردان در حال پرسه زدن در خیابان است.

 

سرهنگ القاصی مهر ادامه داد: این مامور با مراجعه به این پیرمرد،‌ متوجه می شود که وی راه منزلش را گم کرده و هیچ اطلاعی از آدرس محل سکونت خود یا شماره تماسی از بستگانش ندارد.

 

وی اظهار کرد: این مامور وظیفه شناس پس از بررسی متوجه یک کارت ویزیت مغازه ای که متعلق به مغازه یکی از دوستان فرزند این پیرمرد بوده می شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: با تماس این مامور با آن مغازه،‌ وی موفق به کسب آدرس منزل این پیرمرد ۹۰ ساله می شود و وی را به آن مکان منتقل می کند.

 

سرهنگ القاصی گفت: اقدام خداپسندانه این مامور پلیس، مورد تقدیر و تفقد فرمانده انتظامی استان قرار گرفت و خانواده پیرمرد نیز مراتب تقدیر و تشکر خود را از این مامور وظیفه شناس اعلام کردند.‬


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر