۵:۰۶:۵۰ - پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
نماینده مردم مرودشت در مجلس: بیکاری در برخی شهرستانها بیش از ۶۰ درصد است/ برنامه وزارت صنعت برای رفع مشکلات چیست؟
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیکاری در برخی شهرستانها بیش از ۶۰درصد است، گفت: برنامه وزارت صنعت برای رفع مشکلات چیست؟   به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی برومندی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس با ابراز اینکه “امروز در حوزه صنعت با

51933_orig

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیکاری در برخی شهرستانها بیش از ۶۰درصد است، گفت: برنامه وزارت صنعت برای رفع مشکلات چیست؟

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی برومندی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس با ابراز اینکه “امروز در حوزه صنعت با مسائل و مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم”، اظهار کرد: نباید همه مشکلات صنعت را در وزارتخانه آن ببینیم، مهمترین مشکل این بخش ناشی از عملکرد بانک‌هاست.

 

وی با اشاره به فضای آشفته صنعت در کشور خطاب به نعمت‌زاده بیان کرد: ما نماینده شهرستانها هستیم و از شما سؤال می‌کنیم؛ برنامه شما برای توسعه صنعتی در شهرستانها چیست؟

 

برومندی با اعلام اینکه امروز بیکاری در شهرستانها به بالای ۶۰ درصد رسیده و فعالیتهای صنعتی رو به تعطیلی است، گفت: در برخی از شهرستانها حتی یک واحد کوچک صنعتی وجود ندارد و باید سؤال کنیم؛ برنامه وزارتخانه صنعت برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی چیست؟

 

نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با تذکر اینکه کارخانجات آزمایش که زمانی به خارج از کشور محصول صادر می‌کرد چند سال است تعطیل شده، خاطرنشان کرد: استان فارس زمانی قطب الکترونیک کشور بود اما امروز کارگران کارخانجات این استان در کارخانه‌ها خیمه زده و در حال گریه هستند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر