۱۸:۲۸:۳۱ - یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرودشت
به گزارش “سلام مرودشت” عصر دیروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرودشت با حضور مسئولان و  بسیجیان و مردم شهرستان مرودشت  در تالار فرهنگیان شهرستان مرودشت برگزار گردید  . در این نشست سرهنگ قاسم جمالی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت به حکم سردار غلامحسین غیب پرور تودیع و سرهنگ علی محمد محمدی که فرمانده

P1240161

به گزارش “سلام مرودشت” عصر دیروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرودشت با حضور مسئولان و  بسیجیان و مردم شهرستان مرودشت  در تالار فرهنگیان شهرستان مرودشت برگزار گردید  .

در این نشست سرهنگ قاسم جمالی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت به حکم سردار غلامحسین غیب پرور تودیع و سرهنگ علی محمد محمدی که فرمانده سپاه محمد رسول الله شیراز را به عهده داشتند به عنوان فرمانده سپاه ناحیه مرودشت منصوب شدند .

سر هنگ قاسم جمالی فرمانده سابق سپاه ناحیه مرودشت بیان کرد : کار در نظام مقدس ما هرجا که باشد دارای ارزش است و شهید نواب صفوی می گوید من حاضرم حکومت اسلامی باشد من نیز سوفر شهرداری در چنین حکومتی باشم و بسیج و سپاه این افتخار را دارد که در مسیر اهتمام مسلمانان گام بر میدارد .

وی پس از گزارش کار خود و اقدامات انجام گرفته ، از مسئولان و مردم تقدیر و تشکر کرد .

سردارابوالفضل گزنی درابتدا توضیحاتی پیرامون تحولات منطقه در چند سال اخیر بیان نمود و مطالبی را پیرامون بحران سوریه بیان کرد .

جانشین فرماندهی سپاه فجر بیان کرد : ما از بیش از ۲۵ کشور در سوریه نداریم و این هم شامل کشورهای اروپایی می شود و هم کشور های عرب و هم سلفی ها .

وی همچنین بیان نمود : به نمایندگی از سردار غیب پرور از زحمات جناب سرهنگ جمالی تقدیر می کنیم و برای وی آرزوی توفیق و شهادت در راه خدا داریم و به سرهنگ محمدی نیز توصیه می کنم با مسئولان و مردم ، روحانیت و پیشکسوتان شهادت درمرودشت ارتباط مستحکم داشته باشند و انشالله بتوانند از اداره مجموعه بسیج و سپاه مرودشت به خوبی برآیند و موفق باشند .

سید ید اله حسینی فرماندار مرودشت نیز از سرهنگ جمالی تقدیر کردند و حضور جناب سرهنگ محمدی را به فرماندهی سپاه شهرستان گرامی میداریم و انشالله ایشان با فرهیختگی و سابقه مثبتی که دارند بتوانند عاقبت بخیر شوند .

محمد مهدی برومندی بیان کرد : ما باید مسائل منطقه و کشور را به خوبی رصد کنیم و با درک صحیحی از شرایط موجود جهان و منطقه و شرایط داخلی ایران در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کنیم .

نماینده مردم شهرستان مرودشت  بیان کرد : امنیت امروز ما مرهون تلاش ها و رشادت های پاسداران است .

سرهنگ علی محمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت نیز از مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران و بسیجیان که در این نشست حضور داشتند تشکر و قدر دانی نمود .

P1240067

سرهنگ قاسم جمالی فرمانده سپاه مرودشت

مهندس محمد مهدی برومندی نماینده مردم مرودشت

فرماندار مرودشت

مهندس محمد مهدی برومندی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی

مرودشت

فرمانده سپاه مرودشت سرهنگ علی محمد محمدی

شورای شهر مرودشت

رییس آموزش و پرورش مرودشت

نماینده مردم مرودشت مهندس برومندی

سردار گزنی در مرودشت

امیر اختر دانش

مردم مرودشت

فرماندار مرودشت

رییس حوزه علمیه مرودشت

نماینده مردم مرودشت

P1240106

P1240100

تودیع و معارفه فرمانده سپاه مرودشت

P1240092

مسئولان مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر