۱۴:۵۱:۴۳ - پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴
مردم، ما را می بینند!
پارس دشت، محمد دبیری- عصر سه شنبه به دعوت روابط عمومی فرمانداری، جلسه فرماندار محترم شهرستان مرودشت با اصحاب رسانه و کانون های تبلیغاتی با موضوع انتخابات برگزار گردید.   اشاره فرماندار محترم به مشکلات بخش های کشاورزی، صنعت و تلاش برای احیای دوباره پتانسیل های گردشگری شهرستان، از دقت نظر ایشان نسبت به گوشه

m-dabiri

پارس دشت، محمد دبیری- عصر سه شنبه به دعوت روابط عمومی فرمانداری، جلسه فرماندار محترم شهرستان مرودشت با اصحاب رسانه و کانون های تبلیغاتی با موضوع انتخابات برگزار گردید.

 

اشاره فرماندار محترم به مشکلات بخش های کشاورزی، صنعت و تلاش برای احیای دوباره پتانسیل های گردشگری شهرستان، از دقت نظر ایشان نسبت به گوشه و کنار شهرحکایت می کند.

 

بر شمردن برخی از تخلفات انتخاباتی و تأکید بر بی طرفی فرمانداری در انتخابات آتی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود. با توجه به برگزاری دو انتخابات مهم در کمتر از یک ماه آینده و عجین بودن نام انتخابات با مطبوعات و رسانه، شاید، شنیدن دغدغه های شهروندان این شهر از این تریبون، چندان بی راه نباشد

 

جناب فرماندار:

استقبال از کاروان شاهدان بصیر نمونه ای نزدیک از حضور پر رنگ شهروندان در عرصه های مختلف اجتماعی می باشد. مردم این خطه،  با حضور گرم در مناسبتهای مختلف، ایستادگی و علاقه مندی خود به نظام را اثبات کرده و میزان بالای مشارکت شهروندان در ادوار گذشته انتخابات، نشانه ای روشن از تلاش مردم برای رسیدن به توسعه  از طریق یک انتخابات سالم است.

 

حوزه انتخابیه ما، علاوه بر هزار و یک پتانسل پیدا و پنهان، از ویژگی منحصر بفرد تجمع قومیتهای مختلف در کنار هم برخوردار است که نمونه آن را در کمتر شهر دیگری میتوان یافت. این فرصت که میتوان از آن به عنوان یک ویژگی در جهت معرفی شهر نام برد در ایام انتخابات تبدیل به یک تهدید می شود.

 

از آنجا که علیرغم همه تلاشها، هنوز «قوم سالاری» گفتمان غالب ما در انتخابات می باشد و بالطبع، جهت گیری خویشاوندان هم طایفه در مراکز و نهادهایی همچون دهداری، بخشداری و شورای شهر نسبت به رصد کارنامه و برنامه های کاندیداها به مراتب تاثیر بیشتری بر تصمیم گیری مردم دارد.

 

اگر فرمانداری را بالاترین نهاد دولتی شهر بدانیم شورای شهر نیز بعنوان پارلمان محلی و مرکز تصمیم سازی های عمومی، نقش مهمی را در تعیین سرنوشت شهروندان ایفا می کند. به واقع نقش اعضای محترم شورا به عنوان منتخبین مردم در برگزاری انتخابات سالم، معادل نقش دهیاران و بخشداران است.

 

هیچ کس منکر اختلاف سلیقه نبوده و نیست و حتی تضارب آراء در صورت مدیریت صحیح منجر به توسعه و پیشرفت می شود اما، هر چه به روزهای حساس و سرنوشت ساز انتخابات پیش رو نزدیکتر می شویم بنظر میرسد که حاشیه انتخابات بر متن غلبه کرده و این موضوع، بدرستی دغدغه شهروندان آگاه این شهر است.

 

همراهی کاندیداهای مختلف  توسط دهیاران محترم، بخشداران و اعضای محترم شورا در مناسبت های  فرهنگی، مراسم عزاداری و ختم و… اگر تخلف نباشد (که هست) به لحاظ اخلاقی درست نبوده و بر تصمیم شهروندان تاثیر خواهد گذاشت.

 

جناب حیدر زاده، فرماندار محترم شهرستان مرودشت:

همانگونه که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بر سرمایه ارزشمند “اعتماد عمومی” تاکید کرده اند، ورود منتخبین مردم در شوراها، دهیاری ها، بخشداری ها و رؤسای محترم ادارات به مسایل سیاسی و غیرضروری، با هر دلیل و به هر عنوان، آهنگ رشد و توسعه اجتماعی و اقتصادی را در منطقه کند می نماید.

 

با توجه به سابقه روشن جنابعالی و پیشینه شما در حفظ بی طرفی و سلامت انتخابات، وظیفه همه ماست تا همدل و همزبان در کنار شما و دیگر مجریان انتخابات، از سیاست زدگی نهادهای دولتی و مردمی جلوگیری کرده و از رواج شایعات بی اساس جلوگیری نماییم. به امید آنکه اعتماد ارزشمند شهروندان به مجریان انتخابات حفظ شده و بهترین اتفاق ممکن در انتخابات پیش رو برای مردم این شهر رقم بخورد.


مطالب مرتبط:

شهر ایده آل در واتس اپ!!!

سرنا را از سر گشاد زده اید!/ نقدی بر جوابیه اداره محترم راه و شهرسازی مرودشت

ما را به خیر شما امید نیست!/ به بهانه تاخیر در معرفی شهردار

چشممان روشن!!/ به بهانه تبدیل شدن فسا به منطقه ویژه اقتصادی

شورای شهر، به قانون اعتنا کند!

اتاق اصناف و انصاف!

گُل به خودی شورای شهر؟؟؟ / ابستراکسیون رئیس و اعضای شورای شهر، تصویب بودجه ۹۴ شهرداری را به تأخیر انداخت

نقدی بر یک حادثه/ آتش نشان دل های یکدیگر باشیم!

سخنی با نماینده محترم: تعویض در دقیقه ۹۰؟؟؟

تعامل یا تقابل با رسانه ها؟؟؟

این نسخه را چه کسی پیچیده است؟ به بهانه برکناری رضا صالحی از تیم پویندگان تلاش

دم خروس یا قسم حضرت عباس؟

نگاهی به استیضاح وزیر علوم /نماینده محترم مرودشت: موافق استیضاح بوده اید یا مخالف؟


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر