۱۵:۰۶:۰۲ - سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
مرودشت قهرمان مسابقات والیبال نوجوانان فارس
تیم والیبال شهرستان مرودشت در رقابت های والیبال نوجوانان فارس قهرمان شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت:در دیدار نهایی این رقابت ها تیم مرودشت با نتیجه دو بر صفر تیم ممسنی را شکست داد و جام قهرمانی را از آن خود

362052_564

تیم والیبال شهرستان مرودشت در رقابت های والیبال نوجوانان فارس قهرمان شد.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت:در دیدار نهایی این رقابت ها تیم مرودشت با نتیجه دو بر صفر تیم ممسنی را شکست داد و جام قهرمانی را از آن خود کرد، تیم ممسنی دوم و تیم شیراز سوم شد.

 

محمد رضا صلواتی افزود: علی صفایی، اردوان رهنما، ارسلان رهنما،علی شعبانی، سامان روستا، رضا کشاورز، مجتبی استخر، مهدی رزمجو، صادق احدی، محمد مباشری، سید امین شریعتی، علیرضا کاظمی، سیامک سلطانی و میثاق ماهری اعضای تیم مرودشت هستند.

 

وی افزود: این دیدارها با حضور ۱۷۰ والیبالیست در قالب۱۳ تیم در شهرستان مرودشت برگزار شد و ورزشکاران در چهار گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

وی افزود: سه تیم از شیراز به همراه تیم های از شهرستان های کازرون، جهرم، ممسنی، نی ریز، استهبان، کوار، داراب، ارسنجان، زرین دشت و مرودشت دراین رقابت ها شرکت کردند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر