۱۲:۱۱:۳۹ - سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
مرودشت میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان کشور
رئیس فدرسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان کشور در مرودشت خبر داد.   به گزارش تسنیم، جعفری گفت: اواسط شهریور سال جاری در مرودشت جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان با عنوان حرکت و برکت را خواهیم داشت. در این جشنواره سنبل زندگی روستایی‌ و بازی‌ها آنها را به

139305131726351173348053

رئیس فدرسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان کشور در مرودشت خبر داد.

 

به گزارش تسنیم، جعفری گفت: اواسط شهریور سال جاری در مرودشت جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان با عنوان حرکت و برکت را خواهیم داشت. در این جشنواره سنبل زندگی روستایی‌ و بازی‌ها آنها را به نمایش می‌گذاریم. همچنین المپیاد عشایر را پیش رو داریم که قرار است در چادگان برگزار شود.

 

غلامرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه ما در فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی تلاش می‌کنیم که در راستای تحقق اهداف وزارت ورزش و جوانان در این بخش گام برداریم، اظهار داشت: سیاست جدیدی را در بحث کاری دنبال می‌کنیم. مسابقات کشتی ساحلی را با همکاری فدراسیون کشتی برگزاری کردیم و به دنبال این هستیم که ضمن تعامل با فداسیون‌ کشتی کشور، کشتی‌های سنتی را در زمینه نخبه‌پروری احیا کرده و شرایطی را برای توسعه آن ایجاد کنیم.

 

وی با اشاره به دیدار خود با کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: با کفاشیان جلسه‌ای برای حضور در لیگ دوی فوتبال ایران داشتیم. از او خواستیم ۲ سهمیه از این لیگ را به فوتبال روستایی اختصاص بدهد و او هم قول داد در این مورد تلاشش را انجام بدهد و نظر موافق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را بگیرد. بنا داریم با سازماندهی فوتبال روستایی را در لیگ شرکت بدهیم.

 

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، عنوان کرد: به هیچ وجه دنبال خرید و فروش سهمیه تیم فوتبال نیستیم و فقط می‌خواهیم مکانیزمی برای ما وجود داشته باشد که ورزشکاران و فوتبالیست‌های روستایی مجالی برای حضور در لیگ‌های فوتبال را داشته باشند.

 

 وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: همه ساله فیلا به برگزاری فستیوال کشتی‌های سنتی اقدامی می‌کند. البته در این مراسم برخی کشتی‌ها در بخش رقابت و بعضی دیگر در بخش نمایش حضور دارند. این فستیوال مهر در کازان روسیه برگزاری می‌شود و ما در آن کشتی گورش ترکمن، لوچو مازندارن، گیله مردی گیلان و چوخه را به نمایش خواهیم گذاشت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر