۱۵:۱۳:۰۹ - یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
مسئولی که کارش را خوب بلد است/ تقدیر امام جمعه سیدان از خبرنگاران
امام جمعه سیدان، روز خبرنگار را گرامی داشت. به گزارش “پارس دشت” از سیدان، حجت الاسلام روح اللهی امام جمعه شهر سیدان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، از زحمات همه کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند، تقدیر و تشکر کرد. همچنین وی طی تماس تلفنی نیز “روز

_MG_6386

امام جمعه سیدان، روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش “پارس دشت” از سیدان، حجت الاسلام روح اللهی امام جمعه شهر سیدان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، از زحمات همه کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند، تقدیر و تشکر کرد. همچنین وی طی تماس تلفنی نیز “روز خبر نگار ” را به خبر نگاران شهر و بخش سیدان تبریک گفت و تلاش آنها را پاس داشت.

 

امام جمعه سیدان خواستار شد که خبرنگاران علیرغم کم و کاستی های موجود به تلاش خودشان ادامه بدهند چرا که مردم از فعالیت های انجام شده رضایت دارند و باید برا ی رضایت بیشتر مردم تلاش مضاعف کرد. حجه الاسلام روح اللهی در ادامه این تماس گفت: تلاش می کند با همکاری مسئولین شهر و بخش، مشکلات این حوزه را برطرف نماید.

روح اللهی در نماز جمعه این هفته با ایراد سخنانی یاد و خاطره شهید خبرنگار، شهید محمود صارمی را گرامیداشت.

 

وی سپس به نقش و اهمیت خبرنگار و وظیفه خطیر آن در اجتماع اشاره کرد و گفت خبرنگار با انعکاس به موقع و شایسته وقایع روز ،توانمندی ها ،نیازها و آموزش های مورد نیاز ،تلاش می کند تا سطح آگاهی مردم را نسبت به موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بالا ببرد و همچنین به عنوان نماینده عموم مردم مطالب را به گوش مسئولین برساند و بلعکس.

 

حجه الاسلام روح اللهی تاکید کرد: این حرفه حساس، مهم و خطیر می تواند در مسیر درستش شکوفایی و پویایی برای جامعه به ارمغان بیاورد.

 

وی در ادامه از تلاش عبدالصمد سلیمانی و مهدی زارع (خبرنگاران بخش) تقدیر و تشکر نمود.

 

امام جمعه سیدان در ادامه تصریح کرد باید احترام خبرنگاران را داشته باشیم تا با دلگرمی بتوانند انجام وظیفه نمایند و نمی توان گفت خبر نگار باید افتخاری کار کند و حقوق و مزایا نداشته باشد. مسئولین بخش و شهر بخصوص بخشداری، شهرداری و اعضای شورای اسلامی باید تدبیری بیندیشند تا امکانات لازم تهیه و در اختیارشان قرار گیرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر