خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۲/۲۹ ۱۳:۰۸
شناسه خبر : 197

مسابقات “استارت آپ ویکند” مرودشت برگزار شد

مسابقات استارت آپ ویکند در شهرستان مرودشت برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، در این دوره از استارت آپ ویکند حدود ۱۳۰ شرکت کننده ظرف ۵۴ ساعت به بیان ایده و اجرای آن می پردازند. علی نقی مصلح استاد دانشگاه شیراز و رییس مرکز کارآفرینی دانشگاه شیراز در مراسم افتتاحیه این مسابقه ضمن اشاره به ...

مسابقات استارت آپ ویکند در شهرستان مرودشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دوره از استارت آپ ویکند حدود ۱۳۰ شرکت کننده ظرف ۵۴ ساعت به بیان ایده و اجرای آن می پردازند.

علی نقی مصلح استاد دانشگاه شیراز و رییس مرکز کارآفرینی دانشگاه شیراز در مراسم افتتاحیه این مسابقه ضمن اشاره به تاریخچه کارآفرینی بیان کرد: در گذشته شرکت ها به صورت شرکتهای لاک پشتی بودند اما امروزه شرکت ها به صورت شرکت های کوچک با رشد سریع یا در اصطلاح شرکت های غزال ها هستند.

وی بیان کرد: امروزه کارآفرینی در سه حوزه آی تی و فناوریهای زیست محیطی و نانو نسبت به سایر حوزه اهمیت بیشتری دارد و این در حالی است که در گذشته حوزه های دیگری متناسب با زمان آنها مورد توجه کارآفرین ها بود.

در این رویداد حدود ۷۰ نفر از شرکت کنندگان که صاحب ایده و طرح بودند به بیان ایده های خود پرداختند ودیشب رای گیری در مورد ایده ها و انتخاب برترین ایده ها توسط شرکت کنندگان به پایان رسید و ایده های زیر به عنوان ایده های برتر جهت رقابت انتخاب شدند.

اشتراک ۱۱۵،خانه هوشمند، رهیاب دارو، دریافتگر، خوش نشین ها، مسابقه کجا بریم ، Auto park ،بریم ( برنامه ای برای هماهنگ کردن تفریح ورزش و اوقات فراغت )، Intenet our mpis، خرید پوشاک آنلاین، سامان دارو  .نوبت دهی بهینه.

افراد شرکت کننده در قالب ۱۳ تیم رقابت را آغاز کرده و باید ایده های خود را به اجرا بگذارند تا بتوانند نظر داوران را جلب کنند.

ایمان قصر فخری، امید امرایی، شایان شلیله، داوود تراب زاده، عباس پاداش، مصطفی عزیزی، هادی فرنود، محسن منوریان و محمد مهدی رجا مربیگری این رویداد را بر عهده دارند.

این استارت آپ ویکند به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت و معاونت پژوهش این دانشگاه برگزار شده  است و دومین استارت آپ ویکند برگزار شده در استان فارس است.