۷:۱۳:۱۷ - پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴
مسابقات لیگ برتر والیبال فارس برگزار می شود
رئیس هیئت والیبال فارس از برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال فارس با حضور ۱۰ تیم خبر داد.   منوچهر اسدی پویا در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: لیگ برتر والیبال فارس از ۲۴ دی با حضور ۱۰ تیم از شهرستان های مختلف استان آغاز می شود و تا عید نوروز ادامه پیدا می کند.

1952357

رئیس هیئت والیبال فارس از برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال فارس با حضور ۱۰ تیم خبر داد.

 

منوچهر اسدی پویا در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: لیگ برتر والیبال فارس از ۲۴ دی با حضور ۱۰ تیم از شهرستان های مختلف استان آغاز می شود و تا عید نوروز ادامه پیدا می کند.

 

وی افزود: ۱۰ تیم حاضر در لیگ از شهرستان های شیراز، مرودشت، جهرم، فیروزآباد، کازرون، ممسنی، رستم، استهبان، ارسنجان و فسا هستند.

 

رئیس هیئت والیبال فارس همچنین با اشاره به اینکه مرحله اول جشنواره مینی والیبال نونهالان فارس پیش از این در مرداد ماه در شیراز برگزار شده، گفت: مرحله دوم این جشنواره نیز در بهمن ماه برگزار می شود ولی تاریخ دقیق برگزاری آن هنوز مشخص نشده است.

 

اسدی پویا ادامه داد: در مرحله اول جشنواره مینی والیبال نونهالان ۲۴ تیم شرکت داشتند و احتمالا در مرحله دوم نیز همین تعداد تیم حضور داشته باشند.

 

وی بیان کرد: احتمال دارد که مرحله دوم جشنواره مینی والیبال نونهالان فارس به جای شیراز در یکی از شهرستان های استان برگزار شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر