۱۳:۵۸:۵۶ - یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴
مشارکت ۶۸ درصدی مردم انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در دهمین دوره انتخابات مجلس
فرماندار مرودشت از مشارکت ۶۸ درصدی مردم این حوزه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، ماشاءالله حیدرزاده بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات هفتم اسفندماه جاری با مشارکت خوب مردم و نیز

13941205000831_PhotoA

فرماندار مرودشت از مشارکت ۶۸ درصدی مردم این حوزه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، ماشاءالله حیدرزاده بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات هفتم اسفندماه جاری با مشارکت خوب مردم و نیز همراهی و همکاری مسئولان به‌صورت باشکوه برگزار شد و مردم این حوزه انتخابیه برگ زرین دیگری را به افتخارات برای خود و نظام و انقلاب افزودند.

 

وی افزود: انتخابات در این شهرستان همانند دیگر نقاط کشور در فضایی آرام و بانشاط و با همکاری و تلاش شبانه‌روزی تمام عوامل و متصدیان انتخابات در کمال صحت و قانون‌مداری به پایان رسید.

 

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با قدردانی از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، این شکوه و عظمت را عاملی برای پیروزی و سربلندی نظام و دلگرمی برای دولت‌مردان در خدمتگزاری بیشتر عنوان کرد.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مرودشت با تشکر و قدردانی از تمام عوامل و متصدیان انتخابات به‌ویژه اعضای شورای تأمین که با حضور خود در ستاد انتخابات مسائل و مشکلات را به‌خوبی رصد کرده و در مواقع لزوم ورود به‌موقع و اثرگذار داشتند، خاطرنشان کرد: در روز انتخابات حضور تأثیرگذار اقشار مختلف مردم از ساعات اولیه اخذ رأی در شعب انتخاباتی موجب شد تا شور و حال خاصی در سطح این شهرستان حکم‌فرما شود.

 

نماینده سیاسی دولت در شهرستان مرودشت مشارکت مردم در این حوزه را ۶۸ درصد عنوان کرد و بیان داشت: محمدمهدی برومندی با ۵۵ هزار و ۷۹۶ رأی به‌عنوان منتخب برای دو دوره متناوب از سوی مردم انتخاب شد و رأی دیگر نامزدها به ترتیب اکثریت آرا عبدالله استواری ۳۹ هزار و ۶۵۱، محمدعلی قوهستانی ۳۹ هزار و ۵۱۷، جلال‌الدین دلالت‌پور ۱۰ هزار و ۵۹۰، علی‌رضا مقصودی ۷ هزار و ۴۴۳، حمیده بذرگر ۷ هزار و ۳۱، قادر شیروانی ۶ هزار و ۸۲۸، رضا زارع ۵ هزار و ۸۲۶، علی‌حسین رضایی‌نیا ۴ هزار و ۳۰۵، مرتضی زارعی‌پور ۲ هزار و ۵۰۶، پرویز کاوسی ۲ هزار و ۱۶۱، لیلا منجذب‌مرودشتی یک‌هزار و ۴۳۱، مهراب زارعی یک‌هزار و ۲۰۲، وجیهه زارع ۵۹۱، علی‌رضا منصوری ده‌بید ۵۶۵، ناصر زارع ۵۲۹، فخرالدین کرمی‌شیرازی ۳۶۲ رأی از مجموع ۱۸۶ هزار و ۳۲۸ رأی صحیح در این حوزه انتخابیه است.

 

فرماندار مرودشت بیان داشت: در اجرای ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ اعلام آرا به مدت دو روز هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری مرودشت آماده پذیرش شکایات است.

 

وی گفت: به استناد تبصره‌های یک، دو و سه این ماده کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم کنند.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر