۱۵:۱۸:۰۹ - سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳
مشکلات ساکنین مسکن مهر پاسارگاد+ تصاویر
ساکنین مسکن مهر شهرستان پاسارگاد همچنان با مشکلات عدیده ای دست وپنجه نرم می کنند.   به گزارش طنین پاسارگاد، با توجه به شروع بارشها در شهرستان پاسارگاد ساکنین مسکن مهر خواستار رفع بعضی از مشکلات پیش آمده هستند.   یکی از مشکلات ساکنین مسکن مهر پاسارگاد ناهموار وخاکی بودن مسیر ورودی این شهرک می

ساکنین مسکن مهر شهرستان پاسارگاد همچنان با مشکلات عدیده ای دست وپنجه نرم می کنند.

 

به گزارش طنین پاسارگاد، با توجه به شروع بارشها در شهرستان پاسارگاد ساکنین مسکن مهر خواستار رفع بعضی از مشکلات پیش آمده هستند.

 

یکی از مشکلات ساکنین مسکن مهر پاسارگاد ناهموار وخاکی بودن مسیر ورودی این شهرک می باشد که با اولین بارش به شدت ناهموار و لغزنده می شود به طوری که سال گذشته هنگام بارش برف دراین شهرستان عملا آمد وشد به این شهرک امکان پذیر نبود.

 

مشکل دیگری که ساکنین مسکن مهرشهرستان پاسارگاد به آن دست به گریبان هستند نبود علائم هشدار دهنده ونامناسب واستانداردنبودن تقاطع ورودی  این شهرک می باشد به طوریکه به گفته ساکنین چندین بار این موضوع باعث تصادفاتی شده است.

 

با توجه به قرار داشتن مسکن مهر پاسارگاد(شهرک آفتاب) در مسیر نیمه شلوغ جاده پاسارگاد به ارسنجان و همچنین تردد کامیونها در این مسیر،ساکنین مسکن مهر پاسارگاد منتظر اقدام عملی متولیان دراین زمینه هستند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر