۷:۱۸:۲۹ - پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
مشکل اصلی سعادتشهر چیست؟ “پ “مثل پارکینگ
به گزارش طنین پاسارگاد،مسئله کمبود جای پارک براى خودرو دغدغه امروز و دیروز نیست. سال‌هاست که نبود فضای مناسب براى پارک خودرو گریبان‌گیر بسیارى از شهروندان پاسارگادی  بوده است و روزانه تعداد بیشماری از ما براى پیدا کردن جاى پارک مناسب وقت‌مان در خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف محل کار و زندگى‌مان هدر مى‌رود. یکی از

به گزارش طنین پاسارگاد،مسئله کمبود جای پارک براى خودرو دغدغه امروز و دیروز نیست. سال‌هاست که نبود فضای مناسب براى پارک خودرو گریبان‌گیر بسیارى از شهروندان پاسارگادی  بوده است و روزانه تعداد بیشماری از ما براى پیدا کردن جاى پارک مناسب وقت‌مان در خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف محل کار و زندگى‌مان هدر مى‌رود.

یکی از مهم‌ترین مشکل شهر سعادتشهر که طی سال‌های گذشته رفته رفته نمود بیشتری به خود گرفته و همه مردم  از آن گله مند هستند، مسئله نبود پارکینگ مناسب وجای پارک مناسب  برای وسایل نقلیه است.

در حال حاضر حاشیه بسیارى از خیابان‌ها و کوچه‌هاى محدوده مرکزى شهر سعادتشهرـ‌ به‌ویژه خیابان اصلی این شهر ‌ـ به اشغال و تصرف روزانه صدها دستگاه خودرو درمى‌آید.

چه بسیار مواردى که کار رانندگان و شهروندان براى پیدا کردن یک جاى پارک با یکدیگر به پرخاشگرى و تنش می‌انجامد و مطمئنا به لحاظ روانی مشکلاتی هم برای شهروندان ایجاد خواهد کرد.

شاید بتوان گفت که بخش عمده‌اى از مشکل کمبود فضاى مناسب براى پارک خودرو در شهرسعادتشهر به مشکلات زیرساختی معماری و خیابان‌های این شهر باز می‌گردد.
خیابان‌های کم‌عرض، تراکم بخش‌های اداری و مسکونی بدون در نظر گرفتن فضای کافی برای پارکینگ،‌ مجهز نبودن اداره‌ها به پارکینگ، تخلفات رانندگان در حین پارک خودرو و مواردی از این دست از جمله عوامل موثر در تشدید بحران پارکینگ در سعادتشهر به حساب می‌آید.

با ادامه این وضعیت و در صورت نبود برنامه‌‌های مناسب، به نظر می‌رسد مسئله نبود پارکینگ در شهر سعادتشهرهمچنان لاینحل باقی خواهد ماند.
این مشکل مخصوصا در ساعات پر ترافیک شهر نمود بیشتری پیدا می کند.
لذا مسئولان باید فکری به حال این موضوع کنند چرا که خودروها نیز روز به روز در حال افزایش می باشد و در آینده نزدیک شاهد  سه بله نگه داشتن خودرو ها خواهیم بود؟!

بر چسب ها:
  1. محمد   اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۳  

    مرودشت هم که اصلا همچین مشکلی نداره!!!!


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر