۲۰:۴۱:۳۷ - جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
مشکل عمده مرودشت وجود مدیران پروازی است
امام‌ جمعه مرودشت یکی از مشکلات عمده این شهرستان را وجود مدیران پروازی عنوان کرد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر، با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار ضمن گرامی‌داشت شهدای عرصه خبر و با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران، رسالت آنان را

13930427000318_PhotoA

امام‌ جمعه مرودشت یکی از مشکلات عمده این شهرستان را وجود مدیران پروازی عنوان کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر، با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار ضمن گرامی‌داشت شهدای عرصه خبر و با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران، رسالت آنان را خطیر دانست و اظهار داشت: امروز خبرنگاری و انعکاس اخبار از واقعیت‌های جامعه از بهترین خدمت‌ها به مردم است.

 

امام‌جمعه مرودشت افزود: یکی از مباحث کلیدی در دنیا تبلیغات رسانه‌ای و خبررسانی است که باید این رسالت با شجاعت و بدون هیچ گرایش سلیقه‌ای انجام شود.

 

وی همچنین به ظرفیت‌های خبری این شهرستان و نقش تأثیرگذار آن اشاره و خاطرنشان کرد: خبرنگاران همواره اطلاع‌رسانی را به معنای واقعی کلمه دنبال کنند.

 

احمدی با پراهمیت خواندن کار خبرنگاری تصریح کرد: خبرنگاران باید دانش جامعه را افزایش دهند تا گره‌هایی از مشکلات مردم را باز کنند و با شجاعت به گوش مسئولان برسانند.

 

وی گفت: خبرنگاران نباید باعث اختلاف‌افکنی در جامعه شوند و همواره به دنبال وحدت و روحیه همدلی باشند.

 

خطیب جمعه مرودشت تصریح کرد: خبرنگاران باید ارزش‌های اسلامی را ارتقا بخشند و نشاط و روحیه امید در جامعه را افزایش دهند و از ایجاد یاس و ناامیدی جلوگیری کنند و خدای ناکرده باعث افسردگی و اختلاف در جامعه شوند.

 

احمدی ادامه داد: خبرنگاران باید مواظب باشند تفکر بی‌مهار و خودخواهانه غربی در سایه خبررسانی در جامعه تزریق نشود و آزادی در سایه ارزش‌های اسلامی و قانون به عنوان بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش آتش‌بس در غزه را پیروزی مردم فلسطین به‌ویژه کرانه باختری دانست که در برابر دشمن تا دندان ‌مسلح رژیم جعلی صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کردند.

 

امام‌جمعه مرودشت، نسل‌کشی رژیم فاسد صهیونیستی در غزه را شکست ننگینی برای این رژیم جعلی، آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانانش دانست.

 

احمدی همچنین با اشاره به سالگرد جنگ ۳۳ روزه لبنان، گفت: این جنگ‌ها را که به راه انداختند همواره با شکست همراه بوده و با هزینه‌های میلیاردی آنان حتی گنبدهای آهنین نیز نتوانست در برابر موشک‌های مردم غزه و فلسطین آنان را امان دارد.

 

خطیب جمعه مرودشت، بصیرت و حضور آگاهانه مردم ایران را در صحنه دفاع از این جنگ نابرابر ستودنی دانست و افزود: ملت ایران به رهبری شجاعانه مقام معظم رهبری که فرمودند، مسئله غزه مسئله اسلام است، نقطه محوری در این شکست را ایجاد کردند.

 

وی همچنین از جوامع بین‌المللی خواست تا این جنایتکاران در یک دادگاه بین‌المللی محاکمه شوند و به سزای عملشان برسند.

 

احمدی  عنوان داشت: شکست‌های اسرائیل نشان می‌دهد که این رژیم به‌زودی‌زود در این مکان نابود خواهد شد.

 

وی در ادامه به ‌روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از عناصر مبارزه با افسردگی ایجاد روحیه نشاط توسط ورزش است.

 

امام‌جمعه مرودشت بابیان اینکه در این شهرستان ورزشکاران پهلوان و قهرمان بسیاری وجود دارد اظهار امیدواری کرد تا این فرهنگ روزبه‌روز گسترش یابد.

 

احمدی همچنین از شهرداری مرودشت به دلیل پوشش کانال‌های پشت منازل ثبت‌احوال که باعث مشکلات بهداشتی به‌ویژه برای مردم این منطقه شده بود قدردانی کرد.

 

وی، یکی از مشکلات شهر را ورود خودروهای سنگین به و توقف آنان در مناطق شهری دانست و از مسئولان شهرستان خواست تا در این زمینه پیگیری کنند.

 

امام‌جمعه مرودشت همچنین یکی از مشکلات این شهرستان را در عقب‌ماندگی وجود مدیران پروازی در دانست و اظهار امیدواری کرد با رفع این مشکل تلاش بیشتری برای رفع عقب‌افتادگی‌های این شهرستان و ایجاد مدیریت جهادی در بخش‌های مختلف شود.

 

احمدی اضافه کرد: همان‌طور که در دولت گذشته پیگیری شد از دولت فعلی می‌خواهیم ترتیبی اتخاذ شود تا مسئولان در این شهرستان استقرار داشته باشند.

 

وی همچنین از مسئولان مربوطه خواست برای نمازگزاران خطوط ویژه‌ای ایجاد کند تا باعث تسهیل در رفت‌وآمد آنان به نماز جمعه شود.

 

خطیب جمعه مرودشت همچنین یاد و خاطره شهدای دیپلمات ایرانی و دیگر شهدا که در چنین روزهایی به شهادت رسیدند ازجمله شهید خلبان حسین لشگری که بیش از ۱۸ سال اسیر بعثی‌ها بود را گرامی داشت.

 

شهادت و وفات حمزه سیدالشهدا (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی موضوع دیگری بود که امام‌جمعه مرودشت به آن اشاره و ضمن تجلیل از این بزرگان دینی به نقش آنان در طول اسلام اشاره کرد و آنان را از افراد مؤثر در این دوران برشمرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر