۱۲:۳۲:۱۳ - چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴
“مطالبه گری” کمترین درخواست جوانان، “پاسخ گویی” کمترین وظیفه نماینده…
پارس دشت- پس از ارسال نامه به دفتر نماینده محترم شهرستان از سوی تعدادی از جوانان مطالبه گر شهرستان مرودشت و عدم دریافت پاسخ از سوی دفتر ایشان، دانشجویان نامبرده، نامه دیگری به شرح زیر منتشر نمودند:   «گفته شد که بعضى‌ها نظرات کارشناسى می دهند، با نظر رهبرى مخالف است، میگویند آقا این ضد

98611b-GALLERY
پارس دشت- پس از ارسال نامه به دفتر نماینده محترم شهرستان از سوی تعدادی از جوانان مطالبه گر شهرستان مرودشت و عدم دریافت پاسخ از سوی دفتر ایشان، دانشجویان نامبرده، نامه دیگری به شرح زیر منتشر نمودند:

 

«گفته شد که بعضى‌ها نظرات کارشناسى می دهند، با نظر رهبرى مخالف است، میگویند آقا این ضد ولایت است. من به شما عرض بکنم؛ هیچ نظر کارشناسى‌اى که مخالف با نظر این حقیر باشد، مخالفت با ولایت نیست؛ دیگر از این واضح‌تر؟! نظر کارشناسى، نظر کارشناسى است. کار کارشناسى، کار علمى، کار دقیق به هر نتیجه‌اى که برسد، آن نتیجه براى کسى که آن کار علمى را قبول دارد، معتبر است؛ به هیچ وجه مخالفت با ولایت فقیه و نظام هم نیست.

 

من بارها گفته ام؛ از آن روزى باید ترسید که جوان ما، دانشجوى ما در دانشگاه انگیزه ى طرح مسئله، طرح سؤال، طرح درخواست نداشته باشد. همه ى همت ما باید این باشد که این روحیه ى مطالبه، خواستن و مدعا داشتن در زمینه هاى گوناگون را در نسل جوان کشورمان – بخصوص جوان علمى – گسترش بدهیم.

جوان باید مطالبه کند، باید احساس کند که این مطالبه سودمند است، ثمربخش است؛ و تشویق بشود.

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان

۹۴/۷/۱۷

***

جامعه ی شهرستانی مرودشت در طی سالهای اخیر مجموعه های خودجوش و جوان فعال گردیده و نتیجه ی این فعالیت ها آگاه شدن هرچه بیشتر مردم و فعال تر شدن جوانان گردیده است.

 

مطالبه گری از جمله مواردی است که رهبر معظم انقلاب جوانان را به آن سفارش نموده و سازوکار صحیح آنرا نیز تبیین نموده اند و در همین راستا مسئولین را تاکید به پاسخ گویی به مطالبات نموده اند.

 

پیرو نامه ی جمعی از جوانان شهرستان به نماینده ی محترم جناب آقای مهندس برومندی پیرامون رای ایشان در تصویب ۲۰ دقیقه ای طرح برجام در مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۹۴/۸/۲۳ به دفاتر ایشان در مرودشت و تهران ارسال گردید، وظیفه ی خود دانستیم که اعلام نماییم که تا کنون هیچ پاسخی از طرف دفتر ایشان و خودشان داده نشده است.»

 

من اله التوفیق
حسین محمودی


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر