۷:۴۱:۲۳ - یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵
معاون اجرایی فرمانداری مرودشت: کوتاه کردن دست دلالان از بازار، باعث دلگرمی کشاورزان و رونق بخش کشاورزی می شود
جلسه تعیین تکلیف پرداخت مطالبات چغندرکاران مرودشتی برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، جلسه تعیین تکلیف پرداخت مطالبات چغندرکاران مرودشتی با حضور رؤسای جهاد کشاورزی و نظام صنفی کشاورزی، نمایندگان کشاورزان و کارخانه قند “نقش جهان” و به ریاست معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان مرودشت برگزار شد.   این جلسه، بدلیل

copy-of-dsc09910

جلسه تعیین تکلیف پرداخت مطالبات چغندرکاران مرودشتی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، جلسه تعیین تکلیف پرداخت مطالبات چغندرکاران مرودشتی با حضور رؤسای جهاد کشاورزی و نظام صنفی کشاورزی، نمایندگان کشاورزان و کارخانه قند “نقش جهان” و به ریاست معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان مرودشت برگزار شد.

 

این جلسه، بدلیل شکایات کشاورزان مبنی بر تحویل نه هزار و سیصد تن چغندر قند به کارخانه قند “نقش جهان” اصفهان و عدم پرداخت مطالبات ایشان علیرغم گذشت سه ماه تشکیل گردید.

 

در ابتدای این نشست، سیدمختار امیری معاون برنامه ریزی و امور اجرایی فرمانداری شهرستان مرودشت با اشاره به خشکسالی سال های اخیر و خسارات وارد آمده به بخش کشاورزی، خواستار اهتمام ویژه مسئولین در حمایت از کشاورزان شهرستان شد.

 

امیری با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در شهرستان مرودشت و با اذعان به اینکه بیشتر کشاورزان، هیچگونه منبع درآمدی بجز کشاورزی ندارند، تاکید نمود: باید مطالبات کشاورزان به موقع پرداخت شود.

 

معاون برنامه ریزی فرمانداری مرودشت با بیان اینکه کوتاه کردن دست دلالان از بازار، باعث دلگرمی کشاورزان و رونق بخش کشاورزی می شود، بیان داشت: ترتیبی اتخاذ شده است که کارخانه قند “نقش جهان” بدون وجود هیچگونه واسطه و دلال، بطور مستقیم با کشاورزان وارد معامله خرید چغندر قند شود.

 

امیری با بیان اینکه مطالبات چغندرکاران توسط کارخانه قند نقش جهان به شخص واسطه پرداخت شده اما این فرد وجه چغندرکاران را تاکنون پرداخت نکرده است خاطرنشان ساخت: به این شخص یک ماه فرصت داده شده تا تمام مطالبات کشاورزان را پرداخت کند.

 

سیدمختار امیری افزود: فرمانداری تا زمان تسویه کامل این بدهی، بصورت جدی پیگیر وصول مطالبات چغندرکاران مرودشتی خواهد بود.

 

در ادامه این جلسه، ادارات حاضر مصوب کردند علاوه بر ممنوعیت عقد قرارداد خرید چغندر با دلالان و واسطه ها،کارخانه های خارج از استان موظف به افتتاح نمایندگی در شهرستان مرودشت باشند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر