۱۹:۵۷:۵۵ - سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
معرفی مدیر جدید جهاد کشاورزی مرودشت
طی مراسمی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی، مهندس عزیز رحیمی بعنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی مرودشت معرفی و از زحمات دو ساله مهندس کریم قاسمی مدیر سابق تقدیر شد.   به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، در این مراسم رئیس سازمان

agriculture

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی، مهندس عزیز رحیمی بعنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی مرودشت معرفی و از زحمات دو ساله مهندس کریم قاسمی مدیر سابق تقدیر شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، در این مراسم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، از مرودشت به عنوان یکی از مهم ترین شهرستان های کشاورزی در ایران یاد کرد و گفت: ۲۵ درصد تولیدات کشاورزی فارس، در مرودشت تولید می شود. دکتر قاسمی با اشاره به تداوم خشکسالی ها، تغییر الگوی کشت را ضرورتی انکار ناپذیر در جهت تداوم کشاورزی دانست.

 

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام کلانتری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مرودشت، حسینی فرماندار مرودشت، قاسمی مدیر سابق جهاد کشاورزی و رحیمی مدیر جدید سخنرانی کردند.

 

در این مراسم علاوه بر مسئولین، جمعی از کشاورزان و سایر فعالان بخش کشاورزی نیز حضور داشتند.

 

مهندس عزیز رحیمی پیش از این، رئیس اداره آموزش و ترویج جهاد کشاورزی مرودشت بود.

  1. حسین   بهمن ۱۵, ۱۳۹۳  

    جناب خبرنگار آدم تو خبراش کلمه مهندس استفاده نمیکنه مگر اینکه براش نفعی داشته باشه وتطمیع شده باشه حالا شما کدومش هستی؟

    پارس دشت:
    با تشکر از دقت شما مخاطب گرامی.
    مطلب فوق از پایگاه اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی فارس گرفته شده است.
    ممنون از تذکر شما

  2. امیر   فروردین ۲۲, ۱۳۹۴  

    با سلام خدمت شما
    من مهندس رحیمی را میشناسم
    ایشان به نظر من برای این پست هنوز زود بودند و باید به همان ترویج برگردند و شرکت ها را اداره کنند و نه یه شهرستان به بزرگی مرودشت
    لطفا انعکاس دهید و سانسور نکنید

  3. حمید   اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۴  

    با سلام خدمت شما
    امیر آقا به نظر من لیاقت نه تنها ریاست شهرستان مرودشت بلکه استان را دارد.بله در قسمت ترویج هم که بود پیگیر مسائل و طرز برخورد با ارباب رجوع هم خوب بود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر