۷:۴۷:۲۱ - سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶
معرفی مسئول جدید خانه فرهنگ مرودشت
با حضور مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان مرودشت، علی مرادی به عنوان مسئول جدید خانه فرهنگ معرفی شد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در جلسه ای با حضور ریاست، کارشناسان امور هنری و فرهنگی اداره، مسئول دبیرخانه انجمن های هنری و جمعی از مسئولین انجمن های

IMG_4273

با حضور مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان مرودشت، علی مرادی به عنوان مسئول جدید خانه فرهنگ معرفی شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در جلسه ای با حضور ریاست، کارشناسان امور هنری و فرهنگی اداره، مسئول دبیرخانه انجمن های هنری و جمعی از مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری این اداره، از زحمات خانم میرزایی تقدیر و علی مرادی بعنوان مدیر جدید خانه فرهنگ معرفی شد.

 

در ابتدای این جلسه شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به جایگاه خانه فرهنگ در ایجاد جریان های فرهنگی و هنری بیان داشت: با توجه به اهمیت خانه فرهنگ نیاز به سازماندهی این حوزه برای پیگیری امور اداری و توسعه برنامه های فرهنگی و هنری احساس می شد.

 

وی ادامه داد: درب خانه فرهنگ به روی همه هنرمندان و هنردوستان باز است و تغییر مدیریت فرصتی برای گسترش و توسعه بیشتر فعالیت های فرهنگی هنری خواهد بود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت ضمن تقدیر از تلاش های تمامی مسئولین خانه فرهنگ از ابتدا تا کنون و آرزوی موفقیت برای مسئول جدید، بیان داشت: خانه فرهنگ باید فرصتی برای تمام خانواده ها مهیا کرده و محلی برای شکوفایی ظرفیت هنری تمام شهروندان باشد.

 

علی مرادی فعال فرهنگی شهرستان مرودشت نیز در ادامه این جلسه به بیان برنامه های خود پرداخت و گفت: قصد بر این است تا با بهره گیری از تجربیات صاحب نظران در این حوزه، هم افزایی صورت گیرد تا ظرفیت های هنرمندان و هنرجویان شکوفا شود.

 

دبیر انجمن فرهنگ و مفاخر شهرستان مرودشت اظهار داشت: قطعأ بخشی از رونق خانه فرهنگ، مرهون تلاش های مدرسین است اما باید منافع کلان فرهنگ را مدنظر قرار دهیم و گاهی برای دست یافتن به اهداف بزرگ، از منافع فردی خویش بگذریم.

 

علیزاده کارشناس فرهنگی اداره، تربیت دهها هنرمند ممتاز در خانه فرهنگ را نشانه بالندگی این خانه دانست و از مسئولین قبلی قدردانی نمود.

 

در ادامه جلسه، سلیمانی کارشناس هنری با بیان دیدگاه های خود بر اهمیت کیفیت بخشی بیشتر به آموزش های فرهنگی و هنری شهرستان تاکید نمود و گفت: نباید به استفاده تکراری و یکنواخت از هنرمندان اکتفا کنیم و پویایی باید در دستور کار خانه فرهنگ قرار گیرد.

 

پس از بیان دیدگاه های مسئولین انجمن های فرهنگی هنری، فیلم و عکس، موسیقی، تجسمی و مدرسین خانه فرهنگ حاضر در جلسه با تقدیم ابلاغ، آئین معارفه مسئول جدید خانه فرهنگ مرودشت انجام گرفت.

 

???????????????????????????????

???????????????????????????????


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر