۶:۵۹:۳۷ - سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳
معضلی به نام کدپستی در مرودشت!
به گزارش “پارس دشت” در هفته های گذشته، پیامک های ارسالی از سوی اداره دارایی  مرودشت به صاحبان مشاغل برای تکمیل فرایند ثبت نام اینترنتی، شهروندان مرودشتی را با معضلی جدید در” اداره پست” روبرو کرده است.   اکثریت این ثبت نام های ناقص به دلیل اشتباه در درج آدرس و یا کد پستی بوده

به گزارش “پارس دشت” در هفته های گذشته، پیامک های ارسالی از سوی اداره دارایی  مرودشت به صاحبان مشاغل برای تکمیل فرایند ثبت نام اینترنتی، شهروندان مرودشتی را با معضلی جدید در” اداره پست” روبرو کرده است.

 

اکثریت این ثبت نام های ناقص به دلیل اشتباه در درج آدرس و یا کد پستی بوده وبه همین دلیل برخی از شهروندان جهت استعلام و تأیید کد پستی به اداره پست شهرستان مراجعه می کنند که به دلیل کثرت مراجعین، اغلب گرفتن تأییدیه، به چند روز بعد و حضور فیزیکی نماینده پست در محل کسب موکول می شود.

 

نکته قابل تأمل دربرگه استعلام، مشخص نبودن و یا چند نرخی بودن وجوه دریافتی می باشد. در بالای برگه استعلام، عبارت ” برای این استعلام، نیازی به دریافت وجه از مراجعه کننده نمی باشد”درج گردیده اما درست در ذیل این استعلام،  قیمت انجام عملیات مورد نظر” ۲۰۰۰ تومان +۸% ارزش افزوده” اعلام شده است. اما قسمت عجیب تر داستان آنجاست که متصدی محترم، مبلغ ۱۱۰۰۰ تومان را بدون دادن هرگونه رسید و در محل اداره پست دریافت می کند!!!

پست
در برخی از ادارات شهرستان شاهد هستیم که جهت رفاه حال شهروندان و مراجعین از دستگاههای کارت خوان استفاده می شود  که به امور مالی رنگ و بوی قانونی داده می شود.

 

تفاوت قیمت ها در برگه استعلام -بابت تأیید آدرس کد پستی که توسط خود مراجع کننده اعلام شده و هیچ گونه تغییری در آن بوجود نیامده- و اختلاف آن با مبالغی که نقدأ دریافت می شود، جدا از آنکه اسباب نارضایتی شهروندان را فراهم نموده است، زیبنده و شایسته اداره پست نبوده و لازم است مسئولین محترم آن اداره با ارائه توضیحات، از بروز و ظهور شایعات بی اساس جلوگیری نمایند.

 

سایت خبری پارس دشت آماده شنیدن توضیحات این اداره و اطلاع رسانی آن می باشد.

  1. بهزاد اسفندیاری   آذر ۴, ۱۳۹۳  

    از مدیرت سایت پارس دشت به خاطر پرداختن به مسائل گوناگون متشکرم.

    پارس دشت:
    ممنون از حسن نظر شما

  2. من   آذر ۴, ۱۳۹۳  

    خب معلومه دیگه.اداره پستم مثه اکثر ادارات مردم رو سر کیسه میکنه.البته حق مردم هستا.چون مردم ما بی تفاوت هستن و لب به انتقاد باز نمیکنن.اگه راس میگن پول رو ندن حتی شده باشه با کتک کاری


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر