۷:۴۸:۵۷ - دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵
“من سالوادور نیستم” در تالار مهر مرودشت
پارس دشت: عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در گفتگو با سایت خبری پارس دشت بیان داشت: درادامه اجرای طرح”سینمای روشن”درشهرستان مرودشت، فیلم سینمایی”من سالوادور نیستم” به کارگردانی منوچهر هادی و با هنر نمایی رضا عطاران از ۲ الی ۶ خرداد ماه ۹۵ هرشب از ساعت ۲۰ در تالار

_MG_2605-ok-ok2

پارس دشت: عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در گفتگو با سایت خبری پارس دشت بیان داشت: درادامه اجرای طرح”سینمای روشن”درشهرستان مرودشت، فیلم سینمایی”من سالوادور نیستم” به کارگردانی منوچهر هادی و با هنر نمایی رضا عطاران از ۲ الی ۶ خرداد ماه ۹۵ هرشب از ساعت ۲۰ در تالار مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت برای شهروندان به روی پرده خواهد رفت.

 

وی گفت: فیلم”من سالوادور نیستم” با تم کمدی و طنز از پر فروش ترین فیلم های در حال اکران سینماهای کشور می باشد که همزمان با برگزاری مراسم وجشن های اعیاد شعبانیه، سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر و روز مرودشت نمایش داده خواهد شد.

 

 سلیمانی افزود: این، دومین اکران فیلم سینمای در تالار مهر پس از نمایش فیلم سینمایی محمد رسوالله(ص) ساخته مجید مجیدی می باشد. نمایش فیلم در تالار مهر همزمان با تهران و سایر سینمای کشور انجام  می شود و تلاش اداره بر این است تا زمان باز گشایی و یا افتتاح سینمایی جدید در مرودشت این روند ادامه یابد و با نمایش فیلم های سینمایی با موضوعات مختلف، رضایت و ارتباط شهروندان فهیم و هنر دوست مرودشت با آثار سینمایی را حفظ نماید.

 

کارشناس  امورهنری در ادامه گفت: درشهرستان های دیگر، ادارات، سازمان ها، نهادها و شرکت های خصوصی با خریدن بلیط برای کارکنان و خانوادهای ایشان از این طرح حمایت کردند و انتظار می رود در شهر مرودشت نیز شاهد چنین حمایت های باشیم. روابط عمومی ادارت ،سازمان و شرکت های خصوصی نقش مهمی در حمایت از این طرح و فرهنگ سازی در زمینه اوقات فراغت خانواده کارکنان با مقوله سینما و سینما رفتن دارند.

 

ایشان خاطر نشان کرد: مجری  طرح سینمای روشن در کشور در شهرهای فاقد سینما،  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده  و فعالیت سایرین در این بخش، بدون مجوز و هماهنگی با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی،  تخلف بوده و قابل پیگیری می باشد.

  1. انصارالمهدی   خرداد ۶, ۱۳۹۵  

    تبریک میلاد موعود جهان(عج)به نمایندگان مردم جهان۹۵/۳/۲
    http://www.313yaran.ir/ceremonis/gallary/586-95-3-2.html
    احیا شب نیمه شعبان۱۳۹۵/۳/۱
    http://www.313yaran.ir/ceremonis/gallary/585-1395-3-1.html

    ممنون از درج خبرهای ما


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر