۱۸:۱۷:۲۷ - دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳
مهاجم مرودشتی پاس همدان: کمک می کنم به لیگ برتر برسیم
مهاجم مرودشتی تیم فوتبال پاس همدان گفت: به این تیم آمدم تا در کنار سایر بازیکنان کمک کنم تا به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کنیم.   ‘مجتبی زارع شولی’ به هنگام پایان تمرین تیم پاس همدان در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: نیم فصل اول با وجود پیشنهادهای متعدد تمایلی به حضور

81452459-6185052

مهاجم مرودشتی تیم فوتبال پاس همدان گفت: به این تیم آمدم تا در کنار سایر بازیکنان کمک کنم تا به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کنیم.

 

‘مجتبی زارع شولی’ به هنگام پایان تمرین تیم پاس همدان در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: نیم فصل اول با وجود پیشنهادهای متعدد تمایلی به حضور در لیگ دسته یک نداشتم اما این بار شرایط پاس با شناختی که از مدیرعامل، سرمربی و امکانات همدان داشتم را پذیرفتم.

 

وی بیان کرد: در مقطعی که در راه آهن بودم، فوتبالم را به داوود مهابادی مدیون هستم چرا که وی برای بازگشتم به روزهای اوج کمک شایانی داشت و حالا به همدان آمده ام تا برای وی و پاس همدان ثمربخش باشم.

 

زارع با تاکید بر اینکه قراردادش را به خاطر منش و اخلاق ‘بهرام یدی’ مدیرعامل پاس و ‘داوود مهابادی’ سرمربی این تیم سفید امضا کرده است، گفت: به پاس آمدم تا بار دیگر حقم را از فوتبال بگیرم و اطمینان دارم با نفراتی که در این تیم هستند می توانیم مستقیم به لیگ برتر برویم.

 

این مهاجم سابق پرسپولیس تهران یادآور شد: چند بازی تیم پاس در نیم فصل اول را از شبکه سیما نظاره گر بودم و با شناخت کامل به تیمی آمده ام که جایگاه تاریخی در فوتبال ایران دارد و باید کمک کنیم به همان شرایط ایده آل دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ برسد.

 

وی افزود: قبل از پیوستن به تیم پاس پیشنهادهایی از مس کرمان، مس رفسنجان، نفت و نساجی مازندران داشتم اما پس از گفت و گو با مدیریت و سرمربی پاس ترجیح دادم به این تیم بروم.

 

وی درباره شرایط حضورش در تمرین تیم پاس گفت: در نیم فصل اول منتظر ‘فرهاد کاظمی’ بودم تا در صورت هدایت یکی از تیم های لیگ برتری به تیم او بروم اما نشد و با این حال تمرینات مستمری را دنبال کردم و اکنون با آمادگی مناسب در اردوی تمرینی تیم پاس شرکت دارم.

 

‘مجتبی زارع شولی’ متولد یکم اسفندماه ۱۳۶۱، اهل مرودشت است و تاکنون در تیم هایی نظیر پرسپولیس تهران، راه آهن تهران، نفت آبادان، پیکان تهران، فجرشهید سپاسی شیراز، برق شیراز، گهر درود و آلومینیوم سازی هرمزگان عضویت داشته است.

 

وی با حضور در تیم پاس پیراهن شماره ۱۰ را انتخاب کرد.

این شماره پیراهن پیش از این در اختیار ‘ایمان نعمت پور’ بود که از این تیم جدا شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر