۱۵:۴۰:۵۶ - جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳
موفقیتی دیگر برای بیمارستان مرودشت
بیمارستان شهید مطهری مرودشت، بیمارستان برتر شهرستان های استان فارس در اجرای طرح تحول نظام سلامت شد.   به گزارش  دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت در اجلاس رئسای بیمارستان های استان فارس مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت به عنوان بیمارستان برتر در بین شهرستان های استان فارس

index

بیمارستان شهید مطهری مرودشت، بیمارستان برتر شهرستان های استان فارس در اجرای طرح تحول نظام سلامت شد.

 

به گزارش  دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت در اجلاس رئسای بیمارستان های استان فارس مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت به عنوان بیمارستان برتر در بین شهرستان های استان فارس در اجرای برنامه تحول نظام سلامت معرفی گردید.

 

این عنوان با توجه به ارزیابی انجام شده توسط معاونت های درمان، داروو توسعه دانشگاه علوم پزشکی اعطاء گردید و بیمارستان شهید مطهری مرودشت در بین بیمارستان های شهرستان ها و بیمارستان شهید فقیهی در بین بیمارستان های شیراز حائز این رتبه شدند.

 

لازم به ذکر است از ابتدای شروع این برنامه در این مرکز بیش از ۴۸ جلسه درون سازمانی جهت هماهنگی های لازم بین واحدی و بیش از ۳۶ مورد بازرسی های درون و برون سازمانی از اجرای این طرح صورت گرفته است.

 

علاوه بر این بهسازی بخشهای درمانی یکی دیگر از اقداماتی بوده که ازابتدای شروع طرح انجام داده که درتعدادی از بخشهای درمانی درحال انجام  می باشد.

 

از دیگر دستاوردهای این طرح افزایش قابل توجه ۶۰ درصدی آمار زایمان طبیعی نسبت به سال گذشته می باشد که با اجرای بسته ترویج زایمان طبیعی به دست آمده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر