۱۹:۰۷:۴۵ - یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳
موفقیت بانوی مرودشتی در جشنواره کشوری سراج
نخستین جشنواره کشوری مردمی سراج با معرفی برترین ها در لارستان به کار خود پایان داد. به گزارش واحد مرکز خبر فارس، این جشنواره با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و با رویکرد طنز در دفاع مقدس برگزار شد که شرکت کنندگان از ۱۷ استان کشور در آن حضور داشتند. در جشنواره کشوری مردمی سراج

n00011042-t

نخستین جشنواره کشوری مردمی سراج با معرفی برترین ها در لارستان به کار خود پایان داد.


به گزارش واحد مرکز خبر فارس، این جشنواره با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و با رویکرد طنز در دفاع مقدس برگزار شد که شرکت کنندگان از ۱۷ استان کشور در آن حضور داشتند.


در جشنواره کشوری مردمی سراج تعداد ۷۲۰ اثر در بخش های پوستر، عکس، فیلم سازی آماتور،مقاله، شعر، خاطرات طنز جبهه و هنرهای تجسمی از ۴۲۰ شرکت کننده به دبیرخانه ارسال شد که در پایان به برگزیدگان اول تا سوم هر بخش جوایزی اهدا شد.

 

در بخش خاطرات طنز جبهه،خانم زهرا سلیم از لار اول، علی امامی از لرستان دوم، سمیرا دیندارلو از مرودشت سوم و در بخش مقاله، اسماعیل خارستانی از تهران اول، حمید گنجایش از قم دوم، مریم کتابی از خراسان رضوی سوم شدند.

 

در بخش شعر، علی فردوسی از اصفهان اول، مصطفی توفیقی از مشهد دوم، ثریا عبدی از خوزستان سوم در بخش عکس، سید علی حسینی فر از سبزوار اول، امیر قیومی و حبیب آسوده از لار دوم، کوروش سنایی از آبادان سوم، در بخش پوستر، جمال الدین رمضانی از مازندران اول، سعید حلیمی جلودار از مازندران دوم، محمد تقی پور از تهران سوم شدند.


در بخش فیلم ساز آماتور آثار علی اشرفی، امیر حسین زمانی، حسین ملک زاده، فریدون خواجه، مهران پاسیار از لار و مجتبی رمضانی از قم قابل تقدیرشدند.


در بخش وبلاگ نویسی واجب فراموش شده، زهرا صیادی از لارستان فارس با وبلاگ تأثیرات ماهواره بر جامعه اسلامی، اسما دلخسته از لارستان فارس با وبلاگ گوهرناب، موسی الرضاحیدری و اشرف فراهانی از تهران با وبلاگ بسیجی مخلص خدا، سید مصطفی صادقی- مهدیه آذری از کرج با وبلاگ حجاب زیبای من برگزیده شدند.


آرشام شرف پور از لارستان با وبلاگ آسیب های ماهواره، امیر حسین یگانه از لارستان با وبلاگ یک دیش با چند ال ام بی، محمد رضا ریاحی از لارستان با وبلاگ ماهواره یا دجالواره؟، نرجس بوشاسب از لارستان با وبلاگ اسیر شیطان وبلاگ های قابل تقدیر جشنواره شدند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر