۴:۵۰:۲۶ - پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
نادرترین مسئول ایرانی کشف شد!
به گزارش عرش نیوزدر شرایطی که فرهنگ عذر خواهی در میان مسئولان ایرانی وجود نداشته و در مواقعی که حادثه ای رخ می دهد ،هیچ کدام از این افراد اشتباه و کم کاری خود را نپذیرفته و به دلیل نظارت دقیق نداشتن بر مسئولیت خود از کار استعفا نمی دهد ، در حادثه قطار تهران

به گزارش عرش نیوزدر شرایطی که فرهنگ عذر خواهی در میان مسئولان ایرانی وجود نداشته و در مواقعی که حادثه ای رخ می دهد ،هیچ کدام از این افراد اشتباه و کم کاری خود را نپذیرفته و به دلیل نظارت دقیق نداشتن بر مسئولیت خود از کار استعفا نمی دهد ، در حادثه قطار تهران – مشهد مسئولی پیدا شده که ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل کم کاری و نقصان در انجام وظایفش از سمت خود استعفا داده است.
nf00340281-1
امیر حسن تاوپور مدیر کل راه آهن شمال شرق کشور ، اولین مسئول ایرانی بوده که با پذیرفتن اشتباهش از سمت خود استعفا داده و هم اینک در رسانه های اجتماعی به عنوان الگوی جدیدی در این زمینه به مردم و دیگر مسئولان معرفی شده است.

عکس او و حادثه قطار تهران – مشهد این روزها به شدت در رسانه های فضای مجازی دست به دست می چرخد. گرچه او به اشتباهاتش در این زمینه اعتراف کرده اما همین اقدام او با استقبال مردمی مواجه شده است و اظهار نظرهای مثبت زیادی راجع به این مسئله در رسانه های مختلف بیان شده است.

میتوان گفت ایرانیان پس از سالها نادرترین مسئول را بعد از حادثه تلخ قطار مشهد کشف کرده اند!


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر