۵:۲۵:۴۶ - چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
نامه گلایه آمیز مالکان مسکن مهر مرودشت خطاب به روحانی
در انجام این خدمت بزرگ (مسکن مهر) به جامعه می بایست دقت نظر بیشتری انجام می شد که متاسفانه در این شهر شاهد آن نبوده و از مسئولین شهرمان گلایه داریم.   به گزارش پارس دشت به نقل از مرودشت آنلاین: جمعی از مالکان واحدهای مسکن مهر مرودشت در آستانه سفر حجه الاسلام روحانی به

asfas

در انجام این خدمت بزرگ (مسکن مهر) به جامعه می بایست دقت نظر بیشتری انجام می شد که متاسفانه در این شهر شاهد آن نبوده و از مسئولین شهرمان گلایه داریم.

 

به گزارش پارس دشت به نقل از مرودشت آنلاین: جمعی از مالکان واحدهای مسکن مهر مرودشت در آستانه سفر حجه الاسلام روحانی به استان فارس نامه گلایه آمیزی به شرح زیر در مورد مشکلات این واحدها منتشر کردند:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا روحانی دامه برکاته

با سلام و عرض ادب و احترام؛

به استحضار می رساند وزارت مسکن وشهرسازی به عنوان متولی امور مربوط به مسکن مهر کشور در راستای خدمت رسانی به ضعیف ترین اقشار جامعه تاکنون خدمات موثری را ارائه نموده که مزید امتنان است . در این راستالازم به ذکر است در انجام این خدمت بزرگ به جامعه می بایست دقت نظر بیشتری انجام می شد  که متاسفانه دراین شهر شاهد آن نبوده واز مسئولین شهرمان گلایه داریم وهمچنان منتظر مهر ورزی بودیم که به کم مهری دچار شدیم . امید است توجهات  شایسته حضرتعالی  باعث خوشحالی افراد ذینفع شود .

۱- قرار گرفتن مسکن مهر ۱۰۴۰ واحدی درست در کنار تصفیه خانه فاضلاب شهری ؛ که قابل تامل است.

۲- جمعیت حدود ۵ الی ۶ هزار نفری ساکن در مسکن مهر فاقد مرکز بهداشتی ،مدرسه ،مسجد ،پاسگاه ،خود پرداز ،مرکز خرید ووسایل حمل ونقل عمومی  هستند .

۳- وجود نقایص فنی ساختمانی که در صورت بررسی توسط کارشناسان  این معضلات  آشکار خواهد شد .که از جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

الف – عدم پیش بینی کف شو وآبراهه برای کف آشپزخانه .

ب –نداشتن کاشی کف برای اتاقها ونداشتن قرنیز برای کنار دیوارها .

۴- تاخیر در واگذاری مسکن باعث شد که :

الف – متقاضیان مدت زمان  بیشتری را در منازل استیجاری به انتظار نشسته و طبیعتاهزینه های گزافی را متحمل شده اند .

ب – تاخیر در واگذاری باعث شد تا مبلغ آورده متقاضی برای تملک مسکن ، از مبالغ اولیه چهار الی پنج میلیون تومان به  ۲۰/۰۰۰/۰۰۰  میلیون  تومان افزایش یابد


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر