۵:۵۶:۳۸ - دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴
نتایج هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های فارس اعلام شد
هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های فارس با انجام چند دیدار در شهر های مختلف برگزار شد و در پایان این هفته نیز تیم آرمان صدرا شیراز مکان خود را در صدر جدول تثبیت کرد.   ایرنا- دیدار دو همشهری لیدوما و شهرداری نورآباد ممسنی یک بر یک مساوی شد، پادنا میمند فیروزآباد

81839893-70304784

هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های فارس با انجام چند دیدار در شهر های مختلف برگزار شد و در پایان این هفته نیز تیم آرمان صدرا شیراز مکان خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

 

ایرنا- دیدار دو همشهری لیدوما و شهرداری نورآباد ممسنی یک بر یک مساوی شد، پادنا میمند فیروزآباد دو بر یک شهید باقری گویم شیراز را شکست داد و عقاب شیراز و امیرکبیر نورآباد ممسنی هم بدون گل مساوی شدند.

همچنین تیم هلال احمر گراش یک بر صفر مغلوب بسیج پاسارگاد شد، تیم گلستان فاروق مرودشت پنج بر صفر برابر آرمان صدرا شیراز شکست خورد و دیدار تیم های استقلال لار و آلپ سون قشقایی شیراز هم برگزار نشد.

با پایان یافتن هفته نهم،تیم آرمان صدراشیراز با ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، مقاومت بسیج پاسارگاد با ۱۸ امتیاز و تیم عقاب شیراز هم با ۱۶ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

گلستان فاروق مرودشت و شهرداری نورآباد هم در انتهای جدول ۱۲ تیمی این مسابقات قرار دارند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر