۲۱:۲۷:۴۹ - جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
نجات جان جوان مارگزیده در کوه های ابرج مرودشت
تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر مرودشت برای نجات جوانی که در اثر مارگزیدگی در کوه های منطقه ابرج گرفتار شده بود را پس از ۵ ساعت تلاش بی وقفه نجات داد.   به گزارش افکارنیوز، تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر مرودشت برای نجات جوانی که در اثر مارگزیدگی در کوه های

IMG-20160422-WA0012

تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر مرودشت برای نجات جوانی که در اثر مارگزیدگی در کوه های منطقه ابرج گرفتار شده بود را پس از ۵ ساعت تلاش بی وقفه نجات داد.

 

به گزارش افکارنیوز، تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر مرودشت برای نجات جوانی که در اثر مارگزیدگی در کوه های منطقه ابرج گرفتار شده بود را پس از ۵ ساعت تلاش بی وقفه نجات داد.

 

طی تماس تلفنی با مرکز کشیک استان Eoc بلافاصله اطلاعات به محمد رفیعی مسئول امداد و نجات مرودشت منتقل شد و پس از هماهنگی های لازم با رییس جمعیت هلال احمر مرودشت، تیم امداد کوهستان به منطقه اعزام شدند.

 

پس از کسب اطلاعات مربوطه از افراد محلی و کوهپیمایی چند ساعته برای رسیدن به مصدوم، انجام اقدامات کمک های اولیه در برابر مارگزیدگی و بسکت کردن(فیکس کردن) برای انتقال وی به دامنه کوه و تحویل به نیروهای اورژانس رامجرد انجام شد.

 

لازم به ذکر است در این عملیات پاسگاه ابرج و پاسگاه حسن آباد اقلید، همکاری لازم را با تیم امداد و نجات مرودشت داشتند.

 

این عملیات از ساعت ۱۸:۳۰ شروع و تا ساعت یک بامداد سوم اردیبهشت ماه ادامه داشت.

محمدرضا ظهرابی، مهرداد فلاح، عظیم مختاری، قاسم حیدری، حسین طهماسبی اعضای تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان مرودشت هستند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر