۱۹:۱۱:۵۲ - یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳
نخستین مسابقه کشوری عکس خبری با موضوع صنایع دستی در شیراز برگزار می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: نخستین مسابقه عکس خبری کشور با موضوع صنایع دستی در شیراز برگزار می‌شود.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مصیب امیری در نشست خبری از برگزاری این مسابقه خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه در راستای تقویت صنایع دستی و ترویج آن برگزار

images

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: نخستین مسابقه عکس خبری کشور با موضوع صنایع دستی در شیراز برگزار می‌شود.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مصیب امیری در نشست خبری از برگزاری این مسابقه خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه در راستای تقویت صنایع دستی و ترویج آن برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه و نمایشگاه مرتبط با آن با همکاری بسیج رسانه استان فارس برپا می‌شود، افزود: نمایشگاه عکس صنایع دستی در یکی از غرفه‌های نمایشگاه ملی صنایع دستی که در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می‌شود دایر است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس خاطرنشان کرد: هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از ۱۴ تا ۱۸ بهمن‌ماه امسال با حضور ۳۰ استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز برپا می‌شود.

 

امیری با اشاره به اینکه این نمایشگاه با ۲۲۶ غرفه صنایع دستی برپا می‌شود، تصریح کرد: ۱۰۰ غرفه به استان فارس اختصاص یافته و دیگر استان‌های کشور در باقی غرفه‌ها مستقر می‌شوند.

 

وی عنوان کرد: در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه و با موضوع صنایع دستی تشکیل می‌شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز برای فضاهای مناسبی برای عرضه محصولات و تولیدات صنایع دستی در اماکن تاریخی استان در نظر گرفته شده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر