۹:۵۵:۴۶ - یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵
نشست صمیمی دانش آموزان مرودشت با برخی مسئولین شهرستان
در ادامه برنامه های هفته مبارزه با آسیب های اجتماعی، دانش آموزان آموزشگاه دخترانه روحانی  در نشستی صمیمی با برخی مسئولین شهرستان شرکت کردند.   به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، با هماهنگی کارشناسی مبارزه با آسیب های اجتماعی این اداره،نشست پرسش و پاسخ دانش آموزان  با امام جمعه

img_3032 img_3028

در ادامه برنامه های هفته مبارزه با آسیب های اجتماعی، دانش آموزان آموزشگاه دخترانه روحانی  در نشستی صمیمی با برخی مسئولین شهرستان شرکت کردند.

 

به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، با هماهنگی کارشناسی مبارزه با آسیب های اجتماعی این اداره،نشست پرسش و پاسخ دانش آموزان  با امام جمعه و چند تن از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

 

در این جلسه که مدیر آموزش و پرورش مرودشت ،فرماندهی بازرسی ناجا،یکی از قضات دادگستری و نیز مهمانان دعوت شده از فرمانداری این شهرستان حضور داشتند،امام جمعه برای حاضرین سخنرانی کرد .

 

حجه الاسلام احمدی ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، در مورد ویژگی های دوران نوجوانی و جوانی و نیز راههای برون رفت از آسیب های اجتماعی سخن گفت.

 

ایشان دوران نوجوانی را دوره احساس طوفان و فشار،خطر و تنش روانی دانست و گفت:انسان در این دوره یک سری هیجانات روانی را مانند بی حوصلگی ،انتخاب و حس استقلال راتجربه می کند .

 

وی بیان داشت:نوجوانی زمانیست که بچه ها در آن نسبت به اکثر موارد شکایت دارند.درخواست توجه زیاد نسبت به خواسته ها را دارند. طراوت،تیزبینی و خودنمایی در این دوره بسیار مشاهده می شود.

 

امام جمعه شهر مرودشت بیان کرد : نوجوانی دوره بروز استعدادها و توانمندی هاست. زمان پاسخ به نیازهای غریزه هاست. نحوه پاسخ به غریزه ها در این دوره حایز اهمیت بسیار است که باید در مسیر صحیح و عقلانی و روحانی قرار گیرند.

 

حجه الاسلام احمدی با اشاره به نحوه برخورد با نامحرم در دوران نوجوانی گفت :دختر و زن باید متکبرانه و با غرور در امر برخورد با نامحرم وارد شود. جایگاه خود را بشناسد و زیبایی ها را در فکر و اندیشه و خلاقیت خود بکار ببرد .باید جایگاه معنوی خود را بشناسد و ارتقا بخشد .

 

در ادامه نشست صمیمی دانش آموزان با مسئولین شهرستانی،سوالات ایشان مطرح و توسط سخنرانان پاسخ داده شد .

 

۲۲ لغایت ۲۸ آبان ماه هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی نام گرفته است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر