۱۵:۴۰:۳۹ - پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵
نظر شهروندان چیست؟ خـوب، مـتوسط یا ضـعیف
هفته نامه مرودشت- نزدیک به چهار سال از فعالیت شورای چهارم اسلامی شهر مرودشت می گذرد و زمان قضاوت درباره عملکرد تیم یازده نفره شورا فرا رسیده است.   این تیم در سال ۹۲ با اعلام برنامه های کاری خود در حوزه های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و … رأی مورد نیاز برای ورود به صحن

South Korea v Iran

هفته نامه مرودشت- نزدیک به چهار سال از فعالیت شورای چهارم اسلامی شهر مرودشت می گذرد و زمان قضاوت درباره عملکرد تیم یازده نفره شورا فرا رسیده است.

 

این تیم در سال ۹۲ با اعلام برنامه های کاری خود در حوزه های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و … رأی مورد نیاز برای ورود به صحن علنی شورای دومین شهر استان را به دست آورده و عهده دار این وظیفه خطیر شدند. اینک وقت آن رسیده تا شهروندان و اصحاب فضل و اندیشه با در نظر گرفتن اتفاقات چهار سال گذشته و فراز و نشیب های رخ داده درباره عملکرد شورای شهر مرودشت نظر دهند. به همین منظور شماره تلفن ۰۹۲۱۶۶۰۷۱۰۳ آمده دریافت پیامک های شهروندان پیرامون عملکرد شورا است.

 

خواهشمند است برای شرکت در این نظرسنجی در صورتی که عملکرد شورای شهر از نظر شما خوب است عدد ۱ و در صورت متوسط بودن عملکرد عدد ۲ و در صورتی که عملکرد شورا را ضعیف می دانید عدد ۳ را ارسال فرمایید. مهلت ارسال پیامک پایان آبانماه ۹۵ بوده و نتیجه این نظرسنجی در آذرماه جاری منتشر خواهد شد.

  1. حسین   آبان ۲۲, ۱۳۹۵  

    ضعیف

  2. صادق   آبان ۲۳, ۱۳۹۵  

    بعضیا متوسط، بعضیا ضعیف

  3. مرودشتی   آذر ۴, ۱۳۹۵  

    خیلی ضعیف

  4. مردم   آذر ۴, ۱۳۹۵  

    ضعیف

  5. مرتاض هندی   بهمن ۵, ۱۳۹۵  

    خیلی خیلی خیلی خوب
    البته بنده بشکل اتفاقی وارد سایت شما شدم. دیدم همه ضعیف دادن، گفتم جو رو عوض کنم.
    ببخشید دیگه


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر